300 gram kvar!

Till mitt "mål" är det bara 300 gram kvar nu, väger 47,3 nu.
Och tänker ju stanna på 47, sålänge varjefall.
Vill inte skada mig själv eller andra mer så ska inte ner mer.
Men det kommer bli riktigt svårt att sluta måste jag erkänna
Men jag ska klara det, om inte för min skull så för mina nära och käras skull.
Jag svimmade inatt när jag var påväg till toaletten.
Jag sade att jag gått i sömnen, haha men jag blev förvånad själv när jag låg där på golvet, visste knappt själv vad som hände:P

Mamma och jag pratade mat hela kvällen igår, eftersom att vi ska ut och äta idag, men vi ska till ett ställe där hennes bror jobbar och det känns bra för då kan jag mixtra lite med menyerna och tex om jag vill ha en köttbit kan jag be honom att få en som inte är marinerad och stekt i smör och så, och sallad till det eller nåt :)
Så jag är lite lugnare nu men.

Räknar med 48 igen på Måndag,
Skulle så gärna vilja be mamma gömma vågen tills Onsdag, för jag vet ju att det jag går upp i helgen är helt borta på Onsdag, så varför plåga sig på Måndagen med att kolla siffror på vågen? :/
Vi pratade också om dethär när jag äter godis varje Söndag, att jag kanske inte behöver äta så mycket.
Och det behöver jag ju inte heller, för blir mätt efter ett par bitar, men sen är det hetsen som sätter in, så vi ska mäta upp lite godis jag får äta under dagen sen får mamma gömma undan resten tror jag :)
Eller så äter jag lite på Lördagen och lite på Söndagen.
Jag har sånna problem med mat och ångest just nu så det är vad bloggen handlar om mycket just nu.
Men ni behöver ju inte läsa :P

Idag ska jag försöka få mig lite motion, om kroppen orkar, har rätt ont i huvet efter smällen när jag svimmade :P
Men vi ska på marknad ikväll och då rör man ju sig mycket varjefall :)
Sen blir det lite ben, rumpa, mage och arm övningar hemma (Y)
Puss sålänge!


Kommentarer
Postat av: Cookie

sv: nej. Jag är så inte duktig.



Vad har du för bmi när du når vikten 47 kg?:)

2010-07-30 @ 13:53:27
URL: http://donttakeorderfromacookie.blogg.se/
Postat av: Elin

Din mamma (och pappa) kommer nog göra det lättare för dig nu när de vet och förstår hur du tänker, i alla fall lite, dessutom blir dem själva lugnare. Det är ett steg i rätt riktning. Stå på dig, kramar

2010-07-30 @ 14:09:18
URL: http://foreverhopeless.blogg.se/
Postat av: Nellie

Men oj ! Blir så rädd när man läser sånt, för fy vad vi skadar våra kroppar... men man kan inte sluta :(

Har inte läst din blogg innan så vet inte om du skrivit hur lång du är.. får man fråga hur lång du är ? Eller vilket bmi du har? :) Känns som du är jätteundernärd om du svimmar så ;(



ta hand om dig <3 kram

2010-07-31 @ 10:53:27
URL: http://monelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback