WOOONDERBAAAR

Hej alla fina mina små loppor!
Hur är de med er?
Jag är trött som en omogen banan, men jag lever, det är ju possitivt.
Men snart somnar jag med ögonen öppna och fötterna i taket.
Nej nu svävar jag iväg igen, haha.
Men jaa, dagen idag ja, jag åkte ju först med far min till hans jobb klockan 5 :O trött liten Sandra satt hela vägen och gäspade.
Var med på jobbet ett litet tag innan han körde mig till tunnelbanan.
Sen var jag ju på dedär mötet nivet, de om dagvården.
Ja de gick väll... ja jag vet inte hur de gick faktiskt, hon verkade skeptisk, hon sade att jag verkade inte ta så hårt på de, eftersom att jag log.
Men det är mitt sätt att hantera de som är jobbigt, men aja.
Ska iaf få reda på om jag kommer in på dagvården eller inte den 11 januari, så nu är de bara vänta.
Ärligt känner jag mig inte helt redo men, hon tjatade på som sjutton om mina sex mål
Hon sade även, att om hon hade ett piller som gjorde att jag skulle bli frisk efter ett par minuter, hon frågade vad de första jag skulle göra då var, jag svarade att äta på max, haha!
Hon tyckte jag skulle göra de när jag åkte därifrån, men nää de vågades inte, men far bestämde restaurang och de blev salladsbuffé som bestod av ugnsstekta grönsaker, oliver, majs och ananas.

Efter det drog vi till fars jobb och jobbade lite, eller jag stirrade och var mest ivägen men de var mys:)
Sen drog vi till nacka forum och handlade julisar :)
Jag handlade min sista till mor så nu är jag klaaaar, pappa handlade juleklappar han med, jag hjälpte till, så nu vet jag ju vad jag ska få:O Men jag får försöka glömma (A)
Han tvingade på mig en till julklapp, asså jag var tvungen att fnula massor på vad jag ville ha, för min syster ville ha så mycket:P

Sen kom vi iaf hem himla sent.
Käkade
Och sen PAMPAMPAM!

Vi klädde granen!, woho vad mysigt:) så nu står den där och är jättefin!

Nähä dedär är ingen gran ju:O det är ju pappa hihi här är granen på riktigt nu :D


Och vi har lagt under paket som jag och syster suttit och klämmt på ett tag(A)

Imorgon är de dietist och läkare som gäller, hoppas jag får veta nåt mer om sjukskrivning då, så att jag kan meddela skolan, kan fan inte sova på nätterna när jag har så mycket i huvet :(

Och en sak som verkligen gjorde min dag, förutom allt mys med pappa<3 det var ett underbart sms av underbara Ebba som fått mitt paket:) jag blev så glad!
Nu ska jag sova lite, trött som en liten katt.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Cilla

Sv: Okej, hoppas du får en plats då. :) Mysigt med julpyntning, själv klädde vi granen den 11 dec pga en tjatig lillebror x( haha lite väl tidigt men vafan :) <3

2010-12-21 @ 22:56:44
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/
Postat av: minna

Jobbigt att vänta på besked, hoppas du kommer in, om det är det du vill. Jag vet, jag ler också ibland när jag är nervös el nåt är jobbigt, det är nog rätt vanligt o det borde de fatta.

Jag ska faktiskt till idun idag på samtal, går ju kvar där, men bara ett par gånger till.



Jag fick sån rysjulstämning av granbilden :) mysigt!

2010-12-22 @ 08:38:16
URL: http://krossaanorexin.blogaholic.se
Postat av: M

Jag förtjänar ingen hjälp, jag är inte tillräckligt sjuk eller tillräckligt smal som alla andra som får hjälp. därför behöver jag den inte..



Åhhhh vilken julkänsla man får av granen med alla paket under:D<3

2010-12-22 @ 09:50:02
URL: http://meandmybody.blogg.se/
Postat av: Petriis

det låter som att du haft en kanon dag finsandra!:)



haha! vår gran klädde min kära far för typ två veckor sen sorgligt nog.. fast vi har plast så den barrar inte ner hela lägenheten som tur är ;)



vilken pappa/dotter dag! så galet mysigt :D



Puss på dig finis! <3

2010-12-22 @ 10:04:34
URL: http://barapetriis.blogg.se/
Postat av: Bella

du kommer snart klara max ska du se! fortsätt kämpa på och utmana det så kommer du snart att våga :)



vad fin granen blev med!



pepp och kramar till dig<3

2010-12-22 @ 13:50:21
URL: http://livethelifeyouimagine.blogg.se/
Postat av: Maja

Hoppas att du får plats på DV, om inte annat kommer du säkert att fixa det här ändå. För du är x-tremt duktig! En dag ska du allt klara av att käka på max utan problem :D

Puss<3

2010-12-22 @ 16:23:21
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback