Uppesittarkväller ikväll vaaa?:D

Hej allesammans! hur mår ni?
Jag har gått och dragit på mig en sån nedrans ryggvärk, asså mango vad ont det gör.
Vi har varit iväg idag, på gymmet, sen solade mamma och syster och sen hämtade jag två juleklappar från min älsklingstjej!:D, men jag får inte läsa på paketet än, det står ett rim, hihih de kliar i fingrarna på mig(A)
Titta vad fina!:D

Spännande!!! :D

Här är lite av de paket jag ska ge bort till folk:) Jag är ganska nöjd med de jag ska ge bort:)


Sen drog vi hem igen, och jag tänkte köra på två knäckemackor och yoghurt med musli till lunch, för jag brukar bara ta en eller ingen macka, men så ångrade jag mig och ville bara ta en, men nää sen blev de två iaf! de gick ner fint i magen!:)

Åh vad fint de ser ut med allt under granen! så himla mys!
Och ikväll blir de till att göra nåt kul med La familia:) vet inte vad ännu dock:P
Vi ska iaf äta en riktigt god middag, hihih jag längtar (A) de blir nämligen lammkotlett för mig, MUMMA! med ugnsstekta grönsaker och massa tzatsiki, gott va?;D nu är ni bra avis va!

Nämen nu har jag inte tid att sitta här mer, ska ju rulla lammfärsbullar, göra potatisgratäng, fixa sillburken och baka bröd! Ni får nog en del bilder sen på julstöket!
Glöm inte att lyssna på massa julmusik nu och dricka mycket julmust:D fast jag gillar inte julmust XD Hihih.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Maja

Sv: Jullunchen äter vi kl. 1 :) Sedan när alla har gått äter vi tpy "middag" och det blir runt 8 tiden.

nä, är inte så nervös faktiskt. Bara peppad!

2010-12-23 @ 17:07:16
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: Elin

Iih vännen vad du är bra. Mat och julklappar och träning (kanske inte lika bra :P )

Där ser du, du kan ju hur bra som helst, även om du inte kan det jämt. Men det kan ingen, särsklt inte om man bråkar med äs

Om vi inte hörs innan så önskar jag dig en god och matig jul och att du får en toppendag utan alla jobbiga tankar. Men jag tror på dig.

kramar

2010-12-23 @ 17:20:09
URL: http://uturanorexin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback