SCÄ och Kebab?

Hej hopp! Egentligen orkar jag inte skriva, har mycket att säga men lite att skriva ner här hur nu det går till.
Idag var jag iaf hos dietisten, som ikke var impad kan man säga :( för min mat ser ungefär ut som för en månad sen och det är ju inte nåt bra?
Nej men nu fick jag en lista av hur jag ska äta under jul, och nu bannemig måste jag äta ordentligt! ska dit 25e igen och då ville hon se stoooora förändringar!
Sen var jag hos läkaren, fick nya recept och ny sjukskrivning.
Vi pratade om Idun också, och om min motivation.
Jag blev fan sur på henne ordentligt och mamma tyckte verkligen att jag var bestämd med det jag ville:P
Efter jag kom ut där bestämde vi att nu jävlar går vi till café fåtöljen och fikar kladdkaka! en viss någon har ju suktat med den så mycket i bloggen:)
Men vet ni! Det var avspärrat där för snöröjning, snacka om att jag blev ledsen:( jag som äntligen bestämt mig för att våga mig dit!:O

Men då gjorde jag en annan sjuuuuukt cooool grej!
Jag och mamma åt kebabrulle:O!!!!???!
till lunch?!???!?!
en onsdag?!!!??
bland massa folk?!???!
med massa bröd och massa sås??!??!?!
JAPP DET VAR VAD SANDRA SMÄLLDE I SIG!

En hel fakkin kebabrulle! petade dock bort lite bröd men de gills inte tycker jag!
:)

Sen for vi och handlade, lite mat, jag köpte ballerina pepparkaka:) och så köpte jag after eight:D Dietisten sade att jag skulle ta annorlunda sötare mellisar nu på jul haha sååå jag ska försöka mig på de;D

Nää nu ska jag fortsätta med min sillinläggning!
De luktar fisk här :(

Kommentarer
Postat av: Emelie

Bra med variatioooon.. Och vad typiskt - klart att när du väl bestämmer dig för att smaka den GUDOMLIGA kladdkakan, så går det inte! HAHA! Fast jag var där igår, då var det ingen snöröjning? :O



Fast har du inte ätit kebabrulle förut? Jag har för mig att du brukade göra det (fast då pyttepyttelite av den, såklart, mesis!).. GRYMT bra jobbat ändå! Och hur gott det måste varit, lätt att du förtjänade den njutningen ;)



(ATT UTMANA ÄR BÄSTA MEDICINEN, JAG LOVAR!)

2010-12-22 @ 19:28:52
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: minna

Helt rätt med after eight, om du frågar mig! gott gott. vi ska handla imorgon o jag får köpa det jag vill äta, så förutom mat så kommer det absolut bli after eight. och kanske en paradis? jo såklart!



Kom igen nu Sandra, du fixar det här! Nu kör vi! Och kan det bli en bättre tid för mat och godis än en julhelg?! skulle inte tro det va?

2010-12-22 @ 20:43:11
URL: http://krossaanorexin.blogaholic.se
Postat av: Bella

sv: nej, jag har tyvärr inte vågat mig på det än "/



åh, va bra jobbat med kebabrullen! nu borde du vara jätte stolt över dig själv, jätte modigt av dig! :)



kramar<3

2010-12-22 @ 21:40:00
URL: http://livethelifeyouimagine.blogg.se/
Postat av: Lilla My

Oj, kebabrulle. Hur var det? Gott?

Hoppas du vågar att äta på Max snart också. Det fixar du.

Hihi, du är så pysslig, sillinläggningar och allt. Det ska jag sjutton prova på nästa ju (försöker tänka att jag lever då iallafall).. Kram fina

2010-12-23 @ 00:05:37
URL: http://www.metrobloggen.se/minimy
Postat av: camilla

jösses vad grym du är Sandra :D synd att kladdkakestället inte var öppet men en kebabrulle är toppenduktig<3 Var stolt över dig själv:D



vad duktig du är som pysslar så :) här ska vi klä granen idag och så ska jag försöka göra nya knäck :P

Gillar du sill?:P



Puss på dig underbara <3



2010-12-23 @ 07:05:56
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Bella

sv: Ja, jag slarvade också med mitt schema ett tag, men jag lovar det gynnar ingen, du äter faktiskt bara för din egen skull, så se till att sköta dig nu under jul, för det kommer bli lättare, jag lovar! :) jag äter ju två ballerina utöver mitt schema, men om du ska äta det det mellis blir det 5st + 2,5 dl mjöl/juice/saft till :)



ha en fin jul nu!

kramar<3

2010-12-23 @ 09:21:05
URL: http://livethelifeyouimagine.blogg.se/
Postat av: Maja

Grymt jobbat med kebabrullen!

Hoppas att du får smaka på den goda kladdkakan snart, för det är ju bland det godaste som finns(enligt mig ^^,)

Puss<3

2010-12-23 @ 16:40:51
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback