Riktig familjedag!

Jaa det är vad som kommer bli idag!
Och de tråkiga är att här sitter Sandra redan med ångest :(
Det blev en lite senare frukost idag, klockan tio, men vi åt alla tillsammans, det var jag, min syster, hennes kille och så mamma och pappa:)
Vi tände andra adventsljuset och mös massor.
Jag åt en skål yoghurt med musli och så en lingongrova med hallonsylt, Mumma!
Och snart kommer resten av truppen!
De blir mormor och två av mina morbröder och en utav deras tjej:D  Så vi blir ett gäng! vi ska baka dels knäck, marsipangubbar, haha det är roligt att baka men ingen av oss gillar att äta de XD, sen blir de olika nöt och mörkchoklad grejer:D
De andra ska äta korv med bröd till lunch, och jag har lovat mamma att äta nåt så att mormor ser att jag äter, men jag ska nog ta min vanliga lunch ändå:P

Igår, då sade pappa till mig: Du verkar på bättringsvägen! så kollade han på mitt matpapper och sade hur duktig jag varit, jag blev både ledsen och glad, blev rädd för att han kanske tror att allt är bra nu? och vad händer då en dag när de går mindre bra? då blir han ju jättebesviken på mig?:(

Jag har lite ångest idag, eller aah ganska mycket, hoppas inte mormor påpekar nånting, hon brukar göra de ganska bra...

Jag ska försöka ta mycket bilder och visa er sen! men de blir nog senare ikväll för nu kommer dom snart, men här är en del av ingridienserna varjefall:

Lite choklad va?:D

Och så vill jag bara avsluta med att säga:
Ebba du är bäst! du gjorde min morgon lite bättre med ditt fina mail!
Puss<3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Den oron har vi nog alla, att inte lyckas hålla förväntningarna uppe, hela tiden.

Men det är så, det går upp och ner, kullar och dalar. Det kommer man märka. Man får bara kämpa extra mycket för att hela tiden hålla sig på topp. För kämpar man tillräckligt, då faller man inte. Inte så ofta, åtminstone :]



Vad är din vanliga lunch, förresten? ^^



Här blev det chili con carne med broccoli, tomat och fetaost. Nomnom på hög nivå.

2010-12-05 @ 13:15:52
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Elin

Hur går det idag, blev det bättre?

Det är rätt okej, trött efter urladdningen igår. :)

Haha nej, fyller den 17, men vill inte fira då. Blir för mycket folk och press inför jul, som redan är en tung vecka för min del, så vi firade nu. Smart av dom.

kramar

2010-12-05 @ 13:20:23
URL: http://uturanorexin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback