Lilla Sandra

Ville blogga igår, men lilla Sandra kunde inte ens komma in på bloggen
Så lilla Sandra har sovit väldigt lite och oroligt idag:(
Så nu sitter lilla Sandra redan uppe, såhär tidigt har jag inte varit uppe på månader!
Så nu ska lilla Sandra hinna slänga ihop ett fint litet inlägg innan mamma kommer hem igen och äter frukost med mig!

Igår hände de mycket! jag hade nästan inte tid för datorn alls, men jag ville in och uppdatera, men nej då gick inte de så här ska ni få se lite vad jag pysslade med igår och i förrgår:

En liten pepparkakeängel som jag hängde upp i lampan över köksbordet:)

Apelsin med nejlikor, mamma tyckte de luktade gudagott haha men de tyckte inte jag, tycker de luktar lite skumt typ :P Men fint, de är de!




Sen bakade jag fyra st olika julgodisar som jag slog in i små fina paket jag ska ge bort till lite olika folk:)
De blev bla. jordnötsrutor med flingor, de blev mammas favvo.
Sen blev de lakritskola doppad i choklad med flingsalt, men den smakade inte så mycket lakrits tydligen :(
Sen gjorde jag mer utav en jag gjorde förra helgen, nämligen en med ananas, kokos, cashewnötter, solrosfrön och mörk choklad!
Sen blev de en typ av Rocky road också, jag kom på en egen typ, hade i pepparkaka i den smälta chokladen, och i själva kakan hade jag bla. digestive och ahlgrensbilar, mamma tyckte den var bra iaf :D
Så de ska bli kul att ge bort lite:)
Den ena godisen, den med ananas har varit väldigt poppis hittils:P

Idag ska jag och mamma åka till min lägenhet i Gefle!
vi ska shoppa massor på vägen dit också, de sista julklapparna lixom, sen ska vi kolla in i en restaurang jag har velat äta på aslänge, så där kanske vi ska äta ikväll:O!

Ohohoh nu blir de nog faktiskt frukost snart, mammsi är påväg hem, så nu blir de till att koka kaffe!
Sen ska jag kolla upp recept på sill och bröd, för jag tänker baka bröd och göra egen sill att ta med till mormor på jul!
Gud så kul de är att pyssla:)
Kommer nog inte uppdatera mer idag, för tar inte med datorn och lär sova i Gefle men vi hörs imorgon!
hoppas ni får de bäst ikväll!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Mysigt med julbak!



Äh, fast SÅ lugnad borde du inte bli att det är rätt lite energi i bara 8 godisar, du borde snarare bli peppad att äta FLER av dem! Eller kanske smaka på julgodiset istället?

För visst ska du ha gått upp vid nästa vägning? Visst visst? (Ja, alltså, anorexin vill ju aldrig det, men är ju alltid rädd, men.. Det är värre att ha gått ned, det lovar jag dig..)

2010-12-17 @ 08:54:44
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Emelie

OOoh, spännande. Jag har börjat älska att äta på restaurang, det är liksom.. Mysigt. Och gott!

2010-12-17 @ 14:14:50
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Maja

Gud vad mysigt det verkar som att du hade det!

Hoppas att din dag blev toppen!

Puss<3

2010-12-17 @ 15:15:16
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: M

Hej finaste Sandra! skulle inte du kunna lägga ut receptet på de där godiset med ananas,kokos osv. Jag ska baka något julgodis till min mormor och morfar och dom har precis blivit tillsagda av doktorn att dra ner på sockret och jag bara gissade att den där du hade bakat var ganska nyttig? För jag hittar inget bra recept på nyttigt julgodis:( Vore iallafall jätte snällt av dig! Kramar på dig<3

2010-12-17 @ 16:28:21
URL: http://meandmybody.blogg.se/
Postat av: Elin

Åh så duktig du är! Hatar att småtrixa sådär:P det är kul att vaka och så, men doppa och torka och doppa mer och blanda tio blandningar är jag inte tillräcklgit tålmodig för ^^

hur mår du annars nu?

kramar

2010-12-17 @ 23:00:57
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: Lilla My

oj så pysslig du är:)

2010-12-17 @ 23:14:36
URL: http://www.metrobloggen.se/minimy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback