Herooo

Hej!
Nu är jag hos Alex, jag kom för typ 1 och en halv timma sen, jag mådde verkligen apa innan idag.
Nu mår jag lite bättre, han är bra den här mannen.
Anledningen till att jag mådde apa var för att jag kände mig hopplös och bortglömd igen hemma, ingen ville göra nåt med mig (mamma och pappa alltså) och jag ville till IKEA.
Men så nu sitter jag hos Alex, vi har kört ihop två smetar till tryfflar:) den ena är med kaffesmak och den andra med typ amaretto tror jag:D
Men dom är inte klara för rullning fören klockan 8 :P
Fast snart kommer hans mamma och vi ska åka och handla mat och gran, sen blir de till att klä granen och lyssna julmusik:D HUR MYSIGT SOM HELST!
Så nu är jag som sagt lite mer glad igen.
Och ikväll ska jag äta crisscuts med pepparketchup igen, då blir jag ju ännu gladare ju?:)
Och naturgodis och mörk choklad och popcorn blir de även:)
För Alex blir det att smaka på de olika tryfflarna, samt de godis jag bakade förra veckan som jag har med mig lite utav och popcorn!
Var ju hos farmor igår och hälsade på, alla tyckte godiset var underbart och dom ville ha recept haha.
Så de borde vara gott ju ;D

Alex håller på att ladda ner en julfilm till jultokiga jag.
Eller kanske barnsliga jag?^^
Behövde lixom bara se bilden så blev jag kär!
Så denna ska vi se sen, hur söt verkar den inte?:P

Kommentarer
Postat av: Anji

Precis, "hon äter ju och då är allt bra igen" eller så, jag förstår vad du menar men det är mycket kvar, tankarna tex. :S



Frukost är bra, det är ju bättre än ingenting alls. Och verkar som det blir mys för dig idag, låter gött, naturgodis är ubergott :)



Kram

2010-12-12 @ 16:37:25
URL: http://isallaboutcontrol.blogspot.com
Postat av: Maja

Hopps filmen är bra och att du får en jättetrevlig kväll med mycket gott :D

Puss<3

2010-12-12 @ 18:12:02
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: Maja

Sv: Såklart att det blev godis! Vad vore en lördag utan mitt kära lördagsgodis, skulle tippa på att det blev mellan 2-3 hg ;P <3

2010-12-12 @ 20:40:30
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback