Goood jul mina änglar<3

Jag vaknade supertidigt, inte utav all spänning som förr i tiden hihi^^
Nää jag var hungrig och hade så jäkla ont i ryggen:/ så jag och pappa har legat och kollat på julfilm på morgonen, de var mysigt faktiskt :)
Sen var jag och pappa iväg och köpte lite vatten och proppar, haha propparna går ju precis helatiden nu också .__.
Sen vid tio tiden väckte vi de andra för julfrukost! såhär mysigt hade vi:)



Jag åt en mjuk rostad macka med sylt dagen till ära:) plus muslin och yoghurten såklart.

Igår var det jag och mamma som var vakna längst, vi planerade lite om hur maten kommer bli idag.
Jag är sjukt nervös, inte rätt tider och inte rätt mat osv.
Vi har iaf bestämt att kvällsmålet tar jag när jag kommer hem, ur PARADISASKEN! haha jag satt och kryssade för vilka jag inte gillar igår, så att jag vet vilka jag ska ta idag:) mamma tycker ju somsagt att jag ska ta 24 bitar, haha säger jag. jag tycker de räcker med tre men vi får se:)
Jag är sjukligt himla rädd ska ni veta! kan ni tänka er att för en och en halv månad sen kunde man smälla i sig en hel påse chips sådär utan problem, och nu är en liten ljus chokladbit det läskigaste i världen typ?:S
Idag ska jag iaf inte hålla mig till de vanliga mellisarna! inte ens naturgodis så de måste ju bli choklad idag! de har jag lovat migsjälv nu hela December!

Sen firade vi jul med vovven innan vi skulle åka, hon fick en reflexväst, ett halsband, en liten tugggrej och nu precis innan vi ska åka ska hon få ett stooort ben:)


Med nya scarfen som de står snarkhund på XD

Kaninen fick även få knäckebröd, grankvistar och morötter :)

Oj va gla han blev :)

Och vi andra fick också varsitt paket på morgonen:)
Eller jag fick fler för dom hörde ihop, hhihih titta:D

Åh jag längtar ut och åka nu! men först ska jag bli bra i ryggen!:P

Pappa fick En barstol utav syster som han ska ha till sin enarmade bandit :)


Och mamma fick en Thésil och syster fick ett kit som man gör gelé naglar med, hon håller på att utbilda sig inom de, så nu sitter hon och mamma i köket och fixar mammas naglar, sen är de min tur!:P
Och så fick vi en resa också :D till Kapverde åker vi den 3e Januari :D

Tack mamma och pappa<3


Nu är det snart dax att åka till mormor! Jag måste duscha och fixa mig där XD
Vi hörs nog inte mer idag:)
God jul allihopa! de till att njuta ordentligt nu!
Love<3

Kommentarer
Postat av: h2o

sv: god jul vännen, njut idag!



längdskidor är bäst förresten, så kul :D

2010-12-24 @ 12:35:51
URL: http://vatten.webblogg.se/
Postat av: Meryn

Sv: det blir bara lite firande med pojkvännen/sambon, julmat och godis och Kalle Anka typ. Men det räcker för mig :)

God jul! Du kommer klara maten galant :D

2010-12-24 @ 13:00:13
URL: http://meryns.blogg.se/
Postat av: Maja

God Jul gumman, hoppas att du fick en toppendag!

Själv föredrar jag att åka utförsåkning, har ifs aldrig testat på längd, men jag älskar att åka utför

^^,

Puss<3

2010-12-24 @ 17:40:37
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: Cilla

Hoppas du haft en fn julafton och får det fortsatt bra. <3 Kram på dig!

2010-12-24 @ 21:17:02
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/
Postat av: minna

God jul! Hoppas du hade en bra dag igår, o att det gick bra med maten. Och att du kunde njuta av chokladen!

Vi köpte inte nån paradisask men jag har ätit after eight och vit choklad :)

2010-12-25 @ 12:57:14
URL: http://krossaanorexin.blogaholic.se
Postat av: Elin

Nu blir jag riktigt avundsjuk. varför får aldrig jag semesterturer sådär fint på julafton, och aldrig får resa. eller ja, inte får resa längre.

hur känns det nu? dagen efter jul?

kramar

2010-12-25 @ 17:51:09
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: Lith

Vart ligger kapverde??

2010-12-25 @ 21:29:52
URL: http://lith.blogg.se/
Postat av: Sandra

låter som du haft en mysig jul. Känner igen mig så mycket i det du skriver om aladin asken. Lovar dig att en dag så vågar du. KRAM

2010-12-26 @ 10:10:04
URL: http://itsabrandnewday.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Din jul verkar varit kanonmysig:) Gick det bra matmässigt och i huvudet? Tänkte att det där med att vara snäll mot sig själv kan ju va en fin julklapp att ge till sig själv:)



SV: Men ditt hus blev ju också fint! Vet du jag önskade mig en sats i julklapp som jag ska bygga och äta upp direkt när jag bli utskriven^^

Och vi har börjat godisträna här på fredag och lördagar! Utöver schemat alltså:O Och det har blivit en hel del sötfikor över jul så nu börjar det mer likna normalitet tycker jag... fick ju inte på sjukhuset eller först när jag kom hit och den kändes bara dumt egentligen för vem äter endast husmanskost?

Jag vet inte om jag fått ngt mejl:S Ska kolla isf! Saknar våra konversationer ju;)

Kanonmassa kramar vännen<3<33<3

2010-12-29 @ 15:03:24
URL: http://thinspiration.bloggspace.se
Postat av: camilla

Sandra hur e de med dig? blir orolig när jag inte hör ifrån dig.. miss you <3

2010-12-30 @ 19:47:32
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback