Godkväll:)

Sorry att jag är VERKLIGEN SÄMST på att både uppdatera här och kommentera hos er! Förlåt verkligen, men jag har lixom så mycket jag fixar med och donar inför jul, orkar inte ta mig in på datorn oftast, förutom när jag måste fixa med massa skitmail och sånt från skolan, men jag ska bli bättre lovar! tänker på er helatiden! ni är bäst!

Och hur har min helg varit då?:)
Jaaa Fredagen läste ni ju om, Lördagen var riktigt fin den med, åt middag hemma(som dock inte var lika fin, torrt pitabröd:( med kyckling och sånt kladd i nivet.) Men sen åkte jag till min vän, och hon beordrade mig att ta med mig nåt kvällsgottis, så jag packade ihop en 200 grams påse med godis, men jag var inte riktigt säker att jag vågade/ville ha godis, de var faktiskt inte så gott som jag mindes:O så jag stannade på en affär på vägen dit, för att kolla efter popcorn, men på affären ångrade jag mig, åkte vidare, sen ångrade jag mig igen och fick åka till nästa affär, där köpte jag popcorn iaf:P
Så de blev popcorn tillslut, och några bra filmer, och pepparkakebak

(haha de va inte jag som brände;D men J påstod att hennes mor gillar dom extra mörka;D)
 och väldigt mycket prat :) Jag lämnade även över tre små klappar till henne :D
Sen igår, då åkte jag hem till Alex och Mia och firade Lilla jul:D det var superkul:D:D:D!!!!
Vi åkte först och handlade mat, crisscuts fick de bli för mig med pepparketchup (A) Alex och Mia åt enshiladas;D, och affären vi var på hade inte naturgodis i lösvikt :O då blev Sandra ledsen, men då sa Mia att vi kunde åka till nästa affär, åh vad hon är himla snäll va?:)
Så jag fick mitt naturgodis hihi(A)

Sen åkte vi till Alex mormor och morfar och jag lämnade lite godis jag bakat och så fikade vi lite, eller jag drack kaffe iaf :P
Sen bar de av hemmåt igen för att klä granen,

det var superkul och Alex kladdade glitter på hela mitt ansikte, men jag blev fin tycktes de, sen lade vi klapparna därunder :)

Sen bjöds de på bak, av både lussebullar och tryfflar, Alex hade ju ätit upp de förra:O
Sen sågs de på film, Ett päron till farsa firar jul , hiih den är kul den.


Och så intogs middagen, myyyycket middag, sen var de klappöppning :D:D
Ihihihihi jag fick ett monopooooool, och gissa hur glad jag blev! så fick jag en tubhalsduk också som Mia stickat till mig, superfin! och asvarm:D:D

Och tillsist blidde de kvällis som bestod av naturgodis och mörk choklad.
Men sen vaknade jag upp mitt i natten och mådde illa, och började planera att inte äta någe naturgodis eller nåt onyttigt alls innan jul, hallå vad är de för anorektiska tankar?:O
Men så trillade jag in på Minnas blogg, och blev genast på andra tankar! Tack så mycket:)

Nu har jag varit så himla rörig här igen känner jag:O

Ska bara säga en sak till lixom, imorgon, då ska jag på bedömningssamtal för Dagenheten:O ohoh jag är rädd, men ja de kanske går bra, eller vad tror ni?

Puss ni är bäst!

Kommentarer
Postat av: Lilla My

Lycka till imorgon. Var ärlig bara så kommer det att gå kanon bra.



Tänker på dej.



Kram

2010-12-20 @ 21:03:42
URL: http://www.metrobloggen.se/minimy
Postat av: Anonym

Nu bara för det så ska jag kommentera!

Asså det är det jag älskar med dina inlägg Sandra, att du bara skriver helt fritt och jag tycker det är charmigt på något sätt!

Vadå ska man numrera alla händerlserna under dagen och SEN ta allt "övrigt"!

Dessa inläggen blir jag glad av ska'ru veta! :D



Inte ska vi väl utesluta helt å håller att vi aldrig kommer ses och kunna kramas den där STORA kramen? ;o



Ja, hoppas verkligen att vi båda får en bra jul!

& ett bra jullov (trots att jag iallafall precis har börjat :'))



Puss<3

2010-12-21 @ 11:07:10
URL: http://ingenspeciell.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback