Funderingar

Jooo idag när jag satt där på restaurangen
Jag var verkligen LIVRÄDD!
Försökte med alla möjliga undanflykter, sade till mamma: men tänk om de är massa socker i, soya är bara socker ju, de kommer bara smaka socker.
Tänk om de är fetaste grädden i(fast att såsen är typ svart, hur kan de va grädde i då?)
Tänk om dom luras och har i griskött istället? Om den ser äcklig ut tänker jag inte smaka!

Men så började jag fundera, är jag inte lyckligare nu när jag slipper gå hungrig?
När jag får äta allt gott jag vill?
Johodå!
Jag åt, och de var supergott, jag var rädd men jag dog inte!
Men jag kunde ha dött! om jag inte började äta dendär dagen för inte så länge sen, Anorexia kan man dö av, de gör man inte av att äta lite gott, mat behöver man och så lite godis såklart :D
Vi var och handlade idag efter jag och mor, jag tänkte köpa en Paradisask som jag kunde ha som "kalender" men kunde inte bestämma mig idag heller:(
För jag vill inte ha en, så att jag tar en bit och sen blir craazy och måste ha mer, orkar inte riskera de nu när jag har maten att kämpa med, men mamma tyckte att jag istället kunde få en hel ask på jul helt ensam hahaha XD

Imorgon ska jag och Alex handla mera klappar:)
Sen blir de Idol, och god middag hoppas jag:D

Puss!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det är klart man är rädd i början, men efteråt.. Ja.. Då var det inte så farligt, när man väl vant sig. Till slut är man till och med stolt. Och stolt, det borde du vara!



Hur mycket fick du i dig? :D

2010-12-02 @ 20:30:02
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: camilla

Det gick jättebra hs sjukgymnasten :) fick en massa avstressningsövningar och gjorde massa kroppsuppfattningsuppgifter :) hur gick det för dig? Åå hur smakade maten, ser supergott ut jue :) du borde vara stolt över dig själv :D jag är stolt över dig :) fick du i dig alltihop?



Min dag har varit helt okey :) fått i mig massa god mat hehe och vart nere på biblioteket så har fått vart ute lite idag :)



Pussar & kramar söt <3

2010-12-02 @ 20:43:31
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Hanna

Ja det förstår jag, att du var rädd. MEN, du åt ju=) Och det var gott? Härligt kämpat.



Haha har ett mål kvar innan dom fyra är i magen men jag kommer inte klara fler sånna dagar på egen hand just nu. Idag har det gått för Jonathan har varit hemma eftersom han hade ett evighetslångt besök på sjukhuset imorse. Enda anledningen till att jag inte bryter nu är att jag sitter och berättar för mig själv att jag ska till psyk imorgon, jag ska till psyk imorgon...

2010-12-02 @ 20:49:41
URL: http://uppfortsomfan.blogg.se/
Postat av: johanna

Inge vidare överhuvudtaget :/ själv ?<33

2010-12-02 @ 20:53:24
URL: http://attends.blogg.se/
Postat av: minna

Maten såg jättegod ut! Det är ju läskigt i början, men jag har också börjat tänka så där, att det är inte farligt med god mat. Men det är faktiskt livsfarligt att inte äta. Man dör av det.

sv: tack! jag är nervös, men det blir nog bra att få hjälp. Japp, det blev godis idag också! haha, det känns ju som att jag inte är sjuk eftersom jag kan äta godis nu. Men ja, vi vet ju att det inte är så enkelt. Åt iaf två bitar Anthon Bergs mintchoklad. Supergod. Det var nog den du åt nångång? Som jag ville ha... och nu fick jag det.

2010-12-02 @ 21:11:05
URL: http://krossaanorexin.blogaholic.se
Postat av: Hanna

Ooo när det är gott är det ju till och med värt det eller hur! I alla fall klart mer än om man äter något halvdant.



Klarar.. näe jag tror faktiskt inte det. Har haft sån ångest hela dagen. Inte kunnat vara still, farit runt som en idiot. När jag var i stan idag grät jag och sprang runt och rymde ifrån Jonathan...

2010-12-02 @ 21:11:23
URL: http://uppfortsomfan.blogg.se/
Postat av: Cilla

Man får vara rädd men det viktiga är att man tillslut vågar möta sina rädslor och det gjorde du jätte bra! <3 Blir glad över att läsa att du kan resonera så bra, ångest dör man ju faktiskt inte av. Men det gör man ju av svält :) kram.

2010-12-02 @ 23:09:43
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback