Beautiful blogger award

Har fått Beautiful blogger award utav Camilla och Lisa :)



Vinnare av Beautiful Blogger Award ska:

Kopiera bilden och lägga den i ett blogginlägg
Tacka och länka personen du fått awarden av
Skriv 7 saker om dig själv

Ge vidare awarden till 7 bloggare


1. Jag är den mest jultokiga personen mina vänner känner, jag börjar prata om jul direkt när jag fyllt år (fyller 26e Augusti) börjar med julmusik i Oktober och skulle gärna pynta då men de är förbjudet här hemma:P
2. Jag är väldigt mörkrädd och jag tror på att zombisar kan finnas på riktigt, som tex. i filmen I'm a legend, tror på att dom kan komma att skapas om någon kommer på nån konstig medicin.
3. Jag är utbildad till reseledare, men tyckte de va jobbigt att vara hemmifrån så länge så jag ville inte jobba med de XD
4. Innnan jag blev sjuk kunde jag leva på mat som: Nudlar och macaroner och köttbullar, nu vågar jag mig knappt på det.
5. Jag är perfektionist ut i fingertopparna, jag mår dåligt när det är stökigt och fult, jag står till och med och sorterar maten i kylskåpet.
6. Jag har ägt två egna hästar när jag var yngre, Wåfflan och Chippe hette dem, Wåfflan köpte vi för en 100 från slaktaren, han var en travhäst, en skitbra sådan med bra föräldrar men han kunde inte springa tillsammans med de andra hästarna. Har ridit sen jag var 3, men nu gör jag de inte längre och jag saknar det.
7. Jag älskar att laga mat till andra och se andra äta de och se om dom gillar det.

Jag ger awarden till alla som vill :)

Kommentarer
Postat av: Cilla

Gillar också att laga mat och baka fast äter inte av det själv xD

2010-12-01 @ 14:58:12
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback