Ääääcklig dumma!

Nu är jag en liten barnrumpa, mamma ska tvinga i mig vaccin nu, jag är sur, för varför måste jag men ingen annan?:(
Det är så att vi ska resa utomlands snart, och mamma säger att jag får absolut inte bli magsjuk, men hallå de andra i familjen får de?
Förstår inte grejen lixom, men jaja, jag måste väll.

Imorgon drar jag med far till jobbet tiiiidigt, för att sen dra till ÄSenheten på bedömningssamtal hos Idun, sen kanske jag ska tillbaka till fars jobb så kanske vi ska handla lite juleklappar påväg hem, jag har en endaste kvar att inhandla, till mor.
Jag har tjatat hela kvällen om att få klä granen, men imorgon, då får jag!:D
Längtar! och så ska alla klappar läggas under:)
Men jag har fortfarande inte nån värsta julstämmning :/
Fast imorgon, då ska jag lägga in sill också! så då kanske jag får lite stämmning, snälla?:)
Chili och mandarin blir smaken, jag hatar sill men jag vill lägga in ändå, haha min första gång blir de:)
Sen Onsdag är de dietist och läkare, och lite mer julhandling, fast de är min syster som ska köpa :P
Och Torsdag är ju dan före doppardagen:O! fan va tiden går fort hinner ju inte med:O och jag som har så mycket att göra på dagarna?:P
Ska hinna med att baka bröd också ju, med julmust och porteröl i, spännande va?;D

Nä nu pratar jag i nattmössan!
Godnatt allesammans!
Puss, tycker så mycket om er!

Kommentarer
Postat av: minna

lycka till med bedömningssamtalet! det går säkert bra, de är snälla där :) men väldigt noga med att man är motiverad. men det är du! jag tror på dig, på att du verkligen kan hitta mer mod och styrka och kämpa ännu mer! det är bra på Idun, så jag hoppas verkligen att du kan få börja där.

2010-12-20 @ 22:12:59
URL: http://krossaanorexin.blogaholic.se
Postat av: M

Åhhhhh tack så jätte jätte mycket! imorrn ska de bakas:)

God jul på dig finaste du, om vi inte hinner höras mer innan jul. Hoppas du kan njuta av all mat och godis, du förtjänar det verkligen och du behöver de gumman, så njuuuut! Kramar<3

2010-12-20 @ 22:31:58
URL: http://meandmybody.blogg.se/
Postat av: Lilla My

Lova att berätta hur det går på samtalet fina du. <3

2010-12-20 @ 22:45:44
URL: http://www.metrobloggen.se/minimy
Postat av: Emelie

Du måste förstå att du är sjuk. Det är viktigt att du inte blir magsjuk, eftersom det kommer göra det ännu ännu svårare för dig att bli frisk. De vill ju bara ditt eget bäst - det är jobbigt att bli särbehandlad, men visst är du lite sär ändå, Sandra? :P Haha!



Lycka till imorgon!

2010-12-21 @ 09:48:59
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Petris

sötsandra.. din mamma vill bara ditt eget bästa. det är du som är sjuk och självklart vill hon inte få en ännu magrare sandra.. tänk efter nu :)



sv: men oj. vad har dom för anledning att INTE du får gå där då? det låter väldigt konstigt. men ja, jag verkligen hatar sveriges jäkla vård (om man ens kan kalla det vård?)



usch. jag håller tummarna på att du kommer in.

och du, lycka till idag finis <3

2010-12-21 @ 15:01:30
URL: http://barapetriis.blogg.se/
Postat av: Maja

Såklart att du inte får bli magsjuk, det är ingenting man vill vara. Helt friska människor äter lätt upp sig igen efteråt, men vi har ju lite svårare, eftersom vi ska gå upp i vikt. Helt rätt att du ska vaccinera dig!

Hoppas du fick en bra dag!

Puss<3

2010-12-21 @ 16:05:15
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: fef

hej sandra! hoppad du mår bra och att det gick bra där borta. jag har inte följt din blogg direkt, så det jag frågar kanske du redan har berättat om men. Hur jobbar dem på scä? berättar dem vad man är för sjuk? eller får man bara hjälp? vad krävs för att nån ska ställa diagnos på en liksom? kram

2010-12-21 @ 16:36:34
Postat av: M

Jag mår sådär, jag har ju ingen diagnos alltså anorexi eller så och just nu blir jag bara mer och mer säker på att jag har anorexi.. Det är därför jag inte skriver på bloggen, för jag märkte att jag bara påverkar folk ngativt men jag ska försöka njuta på jul! Godjulkram!<3

2010-12-21 @ 20:02:45
URL: http://meandmybody.blogg.se/
Postat av: Cilla

Är ju för att du har försvagat imunförsvar sötis. <3 Hoppas att samtalet gick bra, ska du börja på Idun eller? :) Godjul på dig och kram! <3

2010-12-21 @ 22:05:18
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback