24a

Har nyss duschat och fixat, smörjt in med bodylotion och så, skönt! så jävla torr asså:P
Och fyfan vad jag fäller hår:( det är inte kul alls jag blir ju skallig snart ju :(

Efter duschen skulle jag dra på mig mina jeans, storlek 24, jag har inte vågat på aslänge, men dom satt fortfarande löst:O
Och det är jätteskumt egentligen, för jag har större jeans asså storleksmässigt som sitter tajtare.
Men tack vare dessa jeans i storlek 24 som var för stora fick jag ännu mera pepp att äta nåt gott som JAG vill ha till middag, så tack jeansen! Ni ska fan sitta snyggt på mig snart!

Jag har målat naglarna också, mörkgröna, naajs lite juligt sådär:D
Har fräschat upp mig ganska mycket idag förutom att sminka mig, de pallar jag fan inte och inte mitt torra ansikte heller XD
Jag har blivit så jävla förslappad, jag orkar ju inte ta hand om mig själv så att jag ser bra ut när jag bara tänker på mat helatiden?:O
Och vad fan är de för vits att vara så jävla smal om man ändå känner sig ful och äcklig?
Jag pratar med mig själv nu alltså, för det är så, jag går mest i mina rosa mjukisbyxor, en tjocktröja, med en badrock över?! för att jag fryser så, håret i en knut, onoppade ögonbryn, fettigt hår och omålade naglar.
Det är ju mycket skönare att känna sig fräsh emellanåt?

Så nu känner jag mig varjefall lite fräschare, och fortfarande rätt glad idag, hoppas jag hittar några fina klappar också, då blir jag ännu gladare :D
Och kul med rim!
Rimmar ni på era klappar?:P

Jag brukar inte de, men nu har jag ju rätt så mycket tid över och de är ju kul att rimma:P så nu ska jag försöka rimma på alla klappar :P

Nu ska jag fixa vidare!
Puss!


Kommentarer
Postat av: Celia

inte ens köpt en enda klapp än :(

2010-12-03 @ 13:22:41
URL: http://celiadanielsson.blogg.se/
Postat av: Elin

Wiie vad du är bra. Hur går det idag?

Den har varit rätt tung, varit på ät och träffat psykologen. Och tagit blodprovet. Jag som lyckats så bra att slippa det hittills. Men slapp inte idag.

Idag då, hur har du tänkt kring maten?

kramar

2010-12-03 @ 14:42:06
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: Maja

JAg rimmar aldrig, orkar inte och glömmer alltid bort det ;P

Härligt med en skön dusch, det är något jag också vill ha! Men jag väntar tills efter ridningen, då behöver jag det nog ännu mer ;P

Puss<3

2010-12-03 @ 16:18:03
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: minna

Haha, jag går också runt i fula myskläder hela dagarna. Och har tänkt flera gånger vad det är för vits att vara smal när det ändå inte syns, fast ja, äs handlar ju inte om utseende egentligen, men men.

Det är skumt med jeansstorlekar, verkligen olika på oolika märken/jeans, 24 är ju superlitet? Det är iaf jobbigt att växa ur jeans, jag ska typ slänga mina "små" jeans nu innan, så jag slipper stå där och försöka få plats i dem och få ångest.

Det där med att tappa hår, det gör man när man börjar äta igen, helt bakvänt. När man svälter vill kroppen hålla kvar allt, o sen när man har ätit ett tag så vågar kroppen göra sig av med det igen. Det fixar till sig om ett tag!

2010-12-03 @ 18:24:57
URL: http://krossaanorexin.blogaholic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback