1a December, nystart igen eller?

Haha jag blir jämt så taggad när jag varit hos dietisten, så taggad på förändring, undra hur länge de håller denna gång?:P
Nej nu ska jag verkligen kämpa järnet! jag är taggad till tusen!

Åh saknar min dator!
Han är död:(
Och jag kan inte alla era bloggar utantill:(
Måste be mamma att rädda min dator! Blir tokig när jag inte får läsa alla era bloggar ju:(
Idag är det Onsdag, vilket betyder att jag är ledig från både sjukgymnast och SCÄ, skönt!
Så idag blir de till att göra detta:
Kika på julgodisrecept på internet:) På Söndag har vi julbak här hemma med mormor och några morbröder, kul:D
Sen ska jag skriva önskelista, haha mamma och pappa tjatar på mig, men jag önskar ju mig inget?:P
Kolla och beställa juleklappar på internet.
Gå en promenad om jag inte dör av kylan såfort jag kommer ut.
Bada och måla naglar.
Skriva inköpslista till allt julgodis som ska lagas på Söndag.

Jaa de va väll typ allt jag hade att göra idag :)

Klockan är snart 12 och idag har jag faktiskt fått i mig En riktig frukost

Mmmm! en rostad macka med hallonsylt!
Och en skål björnbärsmusli med axa multicrusch och russin, haha jag var tvungen att ha muslin i en separat skål så att den inte skulle hinna bli soggig medans jag åt mackan:P
Och sen kaffe på de! Stor och bra frukost ellerhur?:D

Sen till mellis blidde de detta:

Knäckemacka med bregott och saltgurka! Gottis!

Nu ska jag snart kolla på julkalendern XD, spelade in imorse(A) orkade inte upp vid 7 haha:P
Jag har ingen godiskalender:(
valde att inte ha någon än, då jag vill fokusera först och främst på maten! för jag kanske inte kan vara lika bra med maten om jag "känner mig tvungen" att äta godis varje dag, men imorgon ska jag nog köpa en chokladask som jag kan äta lite ur när jag känner för de:)

Puss sålänge mina fina!<3

Kommentarer
Postat av: h2o

vilken tjej!

min fina<3

2010-12-01 @ 12:25:39
URL: http://vatten.webblogg.se/
Postat av: elin

min dator är också död...helt värdelöst!

2010-12-01 @ 12:48:14
URL: http://simsalabimen.blogg.se/
Postat av: Lisa

hej, du har fått ett beautiful blogger award av mig.

Kolla min blogg för info.

Puss<3

2010-12-01 @ 13:45:54
URL: http://baravaralisa.blogg.se/
Postat av: Maja

Jättebra att du åt en riktig frukost, nu kör vi på det tycker jag!

Jag ska kolla julkalendern ikväll, dock kan ingenting slå de som gick på den gamla goda tiden ;P

Puss<3

2010-12-01 @ 16:43:54
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: minna

Åh, smörgåsgurka såg supergott ut!

Min dator har också varit död idag, el internet iaf. Märker att jag är helt beroende...

Vad tyckte du om julkalendern? Jag tror att den kan bli rätt rolig, kollade på den nyss.

2010-12-01 @ 19:28:27
URL: http://krossaanorexin.blogaholic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback