TRÖTT

Jag är så jävla trött och helt slut
Orkar ingenting, jag har inte ens nån livslust längre
Tänker på mat hela dagarna, men jag kan inte äta den
Dethär är inget liv
Skönt det skulle vara om man bara kunde få dö
Men inte ens det klarar jag

Det var någon som ville se före och efterbilder på mig, jag håller på att överväga saken.
Vet inte om jag vågar visa men får se.
Nu ska jag spela sims jag har fått låna av en fin vän.
Måste göra någonting så att jag slipper tänka på mat, och sims brukar ju vara ganska fängslande
Ha det bra ni iaf!

Kommentarer
Postat av: S

Råbantning leder ofta till depression vilket du säkert vet. Du borde överväga att försöka äta mer om du inte vill hamna i depresion.

Jag skulle också vilja se bilder<3

2010-08-17 @ 18:17:08
URL: http://smalarenu.blogg.se/
Postat av: Matilda

Se framåt! Det blir bättre en dag, oavsett hur mörkt det är nu så blir det ljusare. Och du, du är stark. Urstark. Glöm aldrig det.

2010-08-18 @ 17:22:10
URL: http://matildamodigh.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback