Tisdag är en ny dag

Japp, idag är det Tisdag.
Igår var en jobbig dag, därför orkade jag inte blogga,
Ångesten rev och slet i mig från alla hörn och kanter.
Och jag kunde fan inte sluta tänka på mat
Men somnade jättetidigt och vaknade upp nu för att åka till jobbet, det känns mycket bättre idag.
Och känns faktiskt som att det kommer gå bra på Torsdag när jag väger mig

Idag kommer jag mest jobba sen hem och ta hand om lilla kaninen och sen träna och vila resten av kvällen
Och såklart se Supersize vs Superskinny det kan man ju inte missa :)
Vad händer i era liv idag?

Dagens planering i matväg ser ut såhär:
Frukost: 1 klunk nyponsoppa 5 kcal
Middag: 1 dl hemmagjord linssoppa typ 50 kcal
Så dagens kaloriintag kommer hamna på 55 kcal för jag kommer ej att faila :)
Sen kommer uttaget vara på ca 200 också på det.
Bra dag kommer detta bli! :)

Hoppas ni får en fin dag också trots det taskiga vädret!
Tycker om er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback