Sjuk, sjukare, sjukast

Har jätteont
Överallt
Är inte alls pigg
Men det var kul med första lektionerna idag, men det är dock ett tråkigt och flummigt ämne
Men äh, de blir nog bra.
Maten har jag inte fått i mig jättebra idag heller men jag försöker varjefall, det är ett steg i rätt riktning.
Jag är supertrött plus sjuk så jag orkar inte skriva mycket mer idag.
Är lite depp också.
Min fina hund gick bort idag, och jag är här borta och fick inte ens träffa henne en sista gång.
Vila i Frid <3

Imorgon blir det till att åka in till staden och gå på biblotek hela dagen och leta böcker, inte speciellt kul.
Kanske uppdaterar sen.
Puss.

Kommentarer
Postat av: Elin

Önskar det fanns en mirakeldrog som gjorde att vi slapp ÄS-demonen. Ät lite men ofta. Kram

2010-08-31 @ 21:25:47
URL: http://foreverhopeless.blogg.se/
Postat av: jen

sv:Jo livet är verkligen orättvist ! :/

För mig går de upp och ner , Ska till min Psykolog idag och blir alltid nervig innan.

Massa kramar

2010-09-01 @ 06:25:42
URL: http://norththin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback