Pjuuu

46,8 visade vågen imorse, fortfarande inte bra men det är iaf inte 48 som igår.
Och detta betyder att jag inte borde väga mer än 47 imorgon på mötet med kläder på om jag sköter mig bra idag.
Det ger mig ett BMI på 16,7-16,9 (När vissa mäter mig är jag 167 och när andra gör det är jag 168 :P)
Fan jag skulle ju vara nere på 45 ju, det gick åt pipsvängen.
Och jag ville väga 44 på min födelsedag så att jag kunde vara lite glad åtminstonde.
Jag har valt middag nu.
Vi ska åka kryssning och äta Buffé, dom har världens godaste oxfilé där, hoppas bara jag klarar av att äta...
Och sen har dom ett jävla efterrättsbord också, men man fyller bara 20 en gång så jag tänker fan inte gå och deppa på min födelsedag, en dag om året fyller man, då kan man väll ändå få vara glad?

Har ni sett den där reklamen på tv som fritidsresor har? han som berättar om hur många dagar man lever och hur många dagar man sover bort av dem, och han säger, livet är inte de dagar som passerar, det är dagarna du minns, dom tar fort slut så var rädd om dem.
Gud vad denna reklam får mig att tänka, just de orden, vad jag slösar bort mitt liv på sånthär skit.
Varför ska jag slösa varenda dag med att lida av vad jag stoppat i mig och vad jag vill men inte vågar stoppa i mig?
Jag lider verkligen av dethär jag gör mot mig själv men det är inte bara sluta och vända på klacken bara sådär.
Det är som att säga till en alkholist, Äh det är bara sluta dricka.
Så är allt frid och fröjd sen.
Tänk om det skulle vara så.
Då skulle jag vara nöjd.
Jag skulle vara frisk då.
Om det skulle vara så skulle jag äta en pizza ikväll, och glass till efterrätt, inte överäta, utan äta min halva pizza och en dl glass och sen vara nöjd.
Och fri, fri från ångesten, och fri från alla spöken i huvet.
Tyvärr fungerar det inte så...
Borde inte få fylla 20 år, jag borde kunna ta hand om mig själv när jag är 20 år, men inte ens de klarar man av (Y)
Nu ska jag spela Sims, det fungerar bra när man inte vill stoppa i sig massa mat, man sysselsätter fingrarna med annat, och helt plötsligt har det gått ett par timmar, och så vidare :P
Sen ska jag åka och beställa födelsedagstårta också .__.
Och handla mat till kaninen, kommer bli svårt att inte handla godis men jag ska klara mig!
Sen måste jag packa också.
Så jag har ju lite att göra idag varjefall.
Vi hörs senare.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Elin

Du klarar det. Att gå ner i vikt är en lycka, men den kommer aldrig bli lika stor som normallyckan. <3

2010-08-22 @ 12:02:10
URL: http://foreverhopeless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback