Nu har jag bytt yrke

Jag blir snickare nu
Jag var med min far idag på jobbet, ska med han imorgon också
Det är kul tycker jag, plus att man rör på sig mycket och då förbränner man mycket :)
Men eftersom att man jobbar mycket med kroppen behöver man energi= jag måste äta
Pappa äter ute varje dag :/
Jag kommer inte klara det :/ Fast jag får inte jobba med honom om jag inte äter
Men han går nog med på att jag äter en frukt till lunch eller så
Hoppas det :)
Har migrän så borde inte sitta här nu, har varit nära att spy ett tag nu, hoppas jag gör det snart så att det slutar.
Har ätit ett äpple idag och snart ska jag äta lite soppa.
Fan vill inte äta alls ju eftersom att gårdagen var så fet men jag ska fan försöka kämpa nu...

Kommentarer
Postat av: Skywalker.

vill du inte bli frisk?

2010-09-02 @ 12:21:59
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback