Nu åker jag!

Väger 46,8 med alla kläder på, utom jackan och skor då :P
Känns ganska bra, känns som att jag är på rätt spår nu kanske äntligen.
Dock är jag jävligt orolig för att äta massor efter, brukar alltid tänka efter seriösa samtal om vikt och grejer att jag borde äta, så äter jag något sen kommer ångesten.
Mamma och syster ska vänta utanför på mig, dom kommer säkert vilja luncha sen.
Vi får se hur stark jag är om jag vågar eller vill.
Har inte ätit frukost än.
Men det är nog likabra.
Så att jag slipper den ångesten varjefall
Jag uppdaterar nog senare ikväll beroende på mående och skit :P
Önska mig lycka till...

Kommentarer
Postat av: Jazzy

Lycka till! :)

2010-08-23 @ 10:57:06
URL: http://jazzyjazzy.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag vet att du kan klara det. En lunch klarar du, den märks inte imorgon så försök. Den kommer hjälpa dig mycket.

sv: ja, har gått på ätstörningsenheten här i v-ås i 3 år snart.



Och lycka till!

2010-08-23 @ 11:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback