Morgonvikt: 47,2

Inte alls nöjd.
Ingenstans, bara 900 gram sen i Torsdags.
Jag suger.
Imorgon vill jag ligga på 46,5 men det finns väll inte en chans i världen
Dessutom ska jag inte sova hemma inatt
Eller jo hemma, fast i mitt eget hem och där har jag ingen våg än så länge men ska kanske kika på det påväg upp :)
Annars får jag väga mig på mitt wii men det visar nog inte samma som vågen här hemma.
Har packat med mig lite grejer så att jag kan piffa lite så att det blir lite mer hemtrevligt där :)
Ska även på IKEA och lite så påväg upp :)
Har också packat middag, en varma koppen, vi ska stanna och köpa något till min vän som kommer med, men han vet att jag kommer äta soppa och han vet också varför.
Varför skulle han inte veta? Man ser ju allt fläsk som hänger och dinglar förfan :P

Oh jusste, jag kommer inte att kunna blogga när jag är där uppe, har ingen dator eller internet där, så jag kommer inte kunna uppdatera förens imorgon typ vid 3 eller nåt när jag kommer hem.
Kommer sakna er!
Men jag kommer nog hinna med ett inlägg till innan jag åker om jag har nåt att skriva :P

Matplanering idag ser ut såhär iaf:
Frukost: ? jag vet inte ännu, pappa kommer tvinga i mig annat än nyponsoppa så .__.
Middag: En halv varmakoppen minestronesoppa 35 kcal

Återkommer med vad det bidde till frukost.
Ska åka inlines idag också :) det ska bli superkul! :D
Ska köpa mer godis idag också, bara för att det är kul att köpa godis .__.

Kommentarer
Postat av: Elena

Sv: ja jag älskar också att ut och springa. Det är riktigt härligt!



Jag vill inte vara sån men har du sökt hjälp? För jag menar det är ju klart att du vill bli frisk men ÄSen kommer aldrig låta dig vara. Den kommer ständigt att påminna dig om att du är "fet".



Jag har ingen ÄS som tur är men jag känner igen mig i mycket sv der som du skriver. Man tycker inte att de andra fattar att nån faktiskt måste gå ner i vikt. För någon vecka sedan gick jag på en diet och jag gick ner 2,3 kg. Nu nåt jag slutar har vikten åkt upp och ner och så fort den har upp får jag ångest. Men jag tycker verkligen att du för din egen skull ska söka hjälp!



Och 900 gram på 3 dagar är skitmycket! Och när jag såg dina bilder så tänkte jag att du är lite för smal. Och nu tänker du att jag är helt bakom flötet. För jag ser inte allt ditt såkallade fett. Man ser för fasen dina nyckelben och revben hur tydligt som helst. Och då, då är man inte fet! Du ska veta att du är jättefin som du är och du kan äta ditt godis utan att känna ångest! Faktum är att du kan lägga på dig några kilo.



Om du inte slutar snart så kommer din kropp att snart producera hår så att du inte ska frysa som du skrev att du gjorde i ett inlägg för någon dag sen. Du kommer bli hårig som en kurdisk man (jag är själv kurd och jag vet att kurdiska män är väldigt håriga. Inte fint).



Kram på dig!

2010-08-07 @ 10:34:03
URL: http://autonomous.blogg.se/
Postat av: Mimmi

:( Försök att inse hur smal du är och att du inte behöver gå ner mer... <3

2010-08-07 @ 10:52:46
URL: http://ljusochsilver.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback