Mat för idag

Idag har jag ätit detta:
Frukost: 1 klunk nyponsoppa= 5 kcal
Middag: 2 dl hemlagad spenatsoppa gjord på lite buljong och spenat, står på internet 22 kcal per 100 gram så typ 40 borde det vara eftersom jag skippade mjölet och smöret
1 äggvita=15 kcal
Totalt 60 kcal idag
Det blir bara mindre och mindre för varje dag, snart kommer jag inte våga äta alls.
Har inte heller haft ork i kroppen för att träna idag.
Känner typ mig assvag och håller på att somna och svimma helatiden.
Och jag har fortfarande inte kommit på vad jag ska göra i helgen.
Måste göra någonting för att hålla mig levande.
Vad ska ni göra?

Kommentarer
Postat av: S

Vet hur det är att känna sig svag och trött hela dagarna. Själv går jag på zero och kaffe för att få mig pigg. Men tkr man ska äta så att man har ork och energi men så lite som möjligt.



Dessutom fattar jag kompis problemet. Vissa blir verkligen jättesura när man inte vill ha mat. Men jag har turen att ha några kompisar som tänker på diet och sånt med!:)



Harebra!

2010-08-05 @ 18:37:03
URL: http://smalarenu.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag skickar lösenord till dig på msn imorrn om du vill ha! puss <3 sköt om dig!

2010-08-05 @ 22:59:38
Postat av: Elena

Hej! Jag har följt din blogg i några veckor nu och jag har verkligen fastnat för den! Angående vad du kan hitta p i helgen; ut och gå på söndagen. Det är bland det skönaste som finns. In med hörlurarna i öronen och bara gå så länge du orkar. Det är så skönt. Man rensar tankarna och känner sig lättad när man är färdig. Hoppas att det går bra för dig. Men jag tycker att du ska stanna vid 47 kg. Du kommer aldrig att bli nöjd. Jag vill inte ens skriva ut vad jag väger men det är långt ifrån 47. Men ta hand om dig! Kram

2010-08-05 @ 23:48:04
URL: http://autonomous.blogg.se/
Postat av: Elena

Hej! Jag har följt din blogg i några veckor nu och jag har verkligen fastnat för den! Angående vad du kan hitta p i helgen; ut och gå på söndagen. Det är bland det skönaste som finns. In med hörlurarna i öronen och bara gå så länge du orkar. Det är så skönt. Man rensar tankarna och känner sig lättad när man är färdig. Hoppas att det går bra för dig. Men jag tycker att du ska stanna vid 47 kg. Du kommer aldrig att bli nöjd. Jag vill inte ens skriva ut vad jag väger men det är långt ifrån 47. Men ta hand om dig! Kram

2010-08-05 @ 23:48:35
URL: http://autonomous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback