Mantra

Jag är fet
Jag är en fet kossa
Mitt fläsk hänger överallt
Kan inte knäppa byxorna för att jag är så fet
Ingen vill ha mig för att jag är så fet
Folk som ser mig på stan spyr över min fettma
Skulle jag komma in på donken och beställa skulle dom neka mig för att jag är så fet
Så fet är jag
Enligt mitt huvud och enligt mig själv när jag ser mig själv i spegeln
Så jag kan inte förstå hur superskinny i Tisdags väger mer än mig och är kortare men tvåtusengånger smalare?
Varför är jag så fet?

Jag vill inte ha det såhär längre
Vill springa
Springa tills jag faller och inte orkar mer
Hej.

Kommentarer
Postat av: Elin

Du är inte fet, det är i ditt huvud du är fet. Men det vet du, och jag vet att du inte kommer kunna erkänna det på evigheter, särskilt inte om du inte får hjälp, för du är på väg att hamna långt nere i skiten. Ingen förväntar sig att du ska vara på ett speciellt sätt, det är därför bloggarna vi delar med varandra är så bra och peppande, för man kan hitta stöd utan att ens behöva se hur smal eller tjock de andra är. Det är tankarna som räknas, inte hur man ser ut. ÄS är en demon, det finns ingen allmän ÄS-demon mall för hur man ska vara om man bor med ÄS. Du klarar det. kram

2010-08-19 @ 09:34:14
URL: http://foreverhopeless.blogg.se/
Postat av: Anotherana

Jag förstår precis hur det känns. Det är som att spegeln förvrider bilden, och trots att man väger mindre eller har mindre mått än någon annan så ser just den personen SÅÅÅ mycket smalare ut. Det är sjukt, och sorgligt.

2010-08-19 @ 11:47:50
URL: http://anotherana.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback