Måndag och nya tag ellerhur ;)

Hemma från jobbet nu
Känner mig så fet efter igår, åh vill bara dö .__.
Men har tränat nyss 200 kcal bort.

Och jag åt inte alls 1/2 dl imorse av nyponsoppan, drack typ en klunk så borde inte vara mer än 5 kcal.
Det är en nyponsoppa från Ekströms med inget tillsatt socker med 15 kcal per dl (det var nån som undrade i en kommentar :) )

Och sparrissoppan innehåller 65 kcal för en hel påse och jag kommer äta en halv så det blir 32,5 kcal så kaloriintaget idag landar bara på 37,5 kcal :)
Det blir fint det.

Är inte hungrig heller, och inte sugen så det kommer nog gå bra :)

Och som svar till någon som kommenterade anonymt att hur mina föräldrar kan låta mig äta så lite.
- Dom passar mig väldigt mycket också och tvingar mig att äta, om du inte har läst så har dom tvingat i mig massor hela helgen, varav två restaurangbesök, och därför har mamma lovat att bara jag äter så får jag äta mina soppor nu i veckan, för att jag har ätit så mycket dom velat i helgen :)

Nu ska jag vila, är rätt trött.
Jag är "lärare" på jobbet och håller på att lära en ny tjej, eftersom att jag behöver vara hemma och vila ibland haha :P

Puss!

Kommentarer
Postat av: Cookie

sv: kanske:)

Känns det inte onödigt att ha gått ner i vikt om man fortfarande inte mår bra? Skulle iaf jag tycka:O

2010-08-02 @ 16:14:07
URL: http://donttakeorderfromacookie.blogg.se/
Postat av: A

Sv: åhja det var en bra födelsedag, hade inte kunnat varit bättre tror jag :)<3

2010-08-02 @ 17:23:10
URL: http://angapa.blogg.se/
Postat av: Elin

Det kommer du behöva, du kan klara det på egen hand, det kan många av de med ÄS, bara (inte bara eg men du förstår vad jag menar) att det tar längre tid. Så ja, du behöver hjälpen, ibland är det synd bara, nu när du inte har din vän på samma sätt, att föräldrarna inte räcker till på vissa områden. Men jag är säker på att du klarar det. Våga ta språnget annars fastnar du i ÄS, det förstör så många år om du gör det, så kämpa allt vad du kan. finns bredvid här. kramar

2010-08-02 @ 17:35:19
URL: http://foreverhopeless.blogg.se/
Postat av: Elin

Glömde kommentera förra inlägget, var så inne i att skriva "kloka" saker just nu :P men ibland får jag faktiskt till det med positiva saker.



Men jag tänke på hur det där med föräldrar, våga lite på dom, dom har mer att ge än du tror. det har dom alltid förstås men du förstår vad jag menar. Och stå på dig, ÄS kan alltid bli mäktigare så fortsätt kämpa. kram

2010-08-02 @ 19:29:41
URL: http://foreverhopeless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback