Long time no see

Jag har inte haft tid för bloggen helt enkelt och kommer inte ha det på ett tag heller :/
För jag lever som i American pie nu, högskoleliv med nollning och allt vad det innebär, så jävla kul! :D
Skolan är underbar och har träffat några riktigt fina människor :)
Jag kommer trivas så bra här!

Maten har jag tänkt på massor, men tänkt mer på att klara skolan och har ätit av det enkla skälet även om det har tagit emot massor,
Åt igår både frukost och middag som blev yoghurt med musli och middag blev en tortillawrap med lammfärs och majs och cremefraishe.
Idag blev det samma till frukost och sallad och lite kyckling till middag.
Det är inte så mycket egentligen, men det är mer än jag brukar
Ångesten ligger i mitt bakhuvud helatiden och det är jättejobbigt.
Men jag vill inte vara den som inte orkar alla lekar och uppdrag och svimmar sen, så jag måste ju äta lite.
Och just nu mår jag så bra med skolan och allt. det känns som ett nytt kapitel i mitt liv.
Får se när lyckan vänder igen bara, ångesten kommer bryta ut snart det vet jag.

Och det blir ingen Buffé imorgon, eller idag är det ju nu :P, för jag blir kvar här uppe till nollningen.
Nu är klockan efter 12 och jag blir 20.
Woho.
20 år och kan inte ta hand om sig själv, kul.

Mamma och jag handlade massor av mat till mig igår, 2000 gick det typ på.
Kommer räcka i ett halvår typ.
Köpte makaroner :S
Kommer inte våga äta dem, men nu är de köpta.
Vad ska jag äta till middag imorgon(idag) då?
Vad blir en fin födelsedagsmiddag?

Åh vad jag är trött nu, och imorgon står det tävlingar och fester på schemat.
Och så ska jag hinna firas emellan det.
Kommer kännas konstigt att bli firad utan familjen, är bara mamma här.
Och inga presenter är här heller, och har inte köpt på mig någon riktig festmat heller så vet inte.
Nu svamlar jag för att jag är trött.
Godnatt alla fina.
Ni är bäst!

Kommentarer
Postat av: Skywalker: ätstörningen & livet

åh, grattis på födelsedagen :D

2010-08-26 @ 06:07:37
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/
Postat av: R & S

Grattis på födelsedagen :)

2010-08-26 @ 07:00:44
URL: http://29sept09.bloggplatsen.se
Postat av: Elin

Grattis vännen! Hoppas du får det bra, trots att alla inte är där.

Det låter så bra att du fått ny energi att slippa undan ÄS. Du förtjänar bättre än så. En bra skola och en ny chans. Kram

2010-08-26 @ 19:06:17
URL: http://foreverhopeless.blogg.se/
Postat av: angelice

Grattis!

2010-08-27 @ 12:50:44
Postat av: Elin

Synd för dig vännen, du fyller bara en gång per år, och särskilt den här födelsedagen. Önskade dig bättre än så. Men nya tag nu inför det nya som kommer. Och det vore konstigt om du inte var rädd och nervös och spänd inför det. Men du kan klara det, det vet jag. Finns här. kram

2010-08-27 @ 13:17:53
URL: http://foreverhopeless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback