Jag vill äta!

Men jag kan inte, jag vill kunna äta.
Jag är så jävla trött på Jävla ÄS nu, jag hatar den!
Det skriker i min mage, jag tänker på allt jag vill äta och det är inte bara godis nu längre
Jag vill äta mat, nyttig mat som jag gillar, men inte ens det tillåter ÄS mig äta längre.
Den vill att jag ska svälta.
Den vill att jag ska vara helt orkelös hela dagarna och inte orka annat än att jobba och sen ligga på soffan.
Vad är det för liv jag har?
Jag går upp åker och jobbar, kommer hem ligger på soffan, sover.
Där tar det slut och så börjar det om igen
Har sån jävla lust att ringa pappa och fråga om han och jag ska gå på restaurang ikväll, vet att han kommer vara på den idén. Men jag kan inte. Mitt huvud säger nej.

Mamma sade nyss till mig, men du vill ju inte bli frisk
OM jag vill, vill det så jävla mycket, men det handlar inte om vad jag vill längre.
FAN
Jag vill äta.
Jag vill äta och njuta av det och vara glad.
Men nej det går inte.

Fick iaf brev från Stockholms Center För Ätstörningar idag, har fått en tid. 23e Augusti.
Är lite rädd, det är en Måndag
Då väger jag mest på hela veckan tackvare Söndagen
Vågar inte äta nu innan 23e typ :/
Vill bli tagen på allvar ju, och det kommer jag inte bli om jag är fet

Är det någon som varit på SCFÄ tidigare? Vad gör man på första mötet? Måste man väga sig?
Tacksam om ni svarar på mina frågor, är jätte nervös.


Nu ska jag ligga här på soffan hela resten av dagen och läsa era bloggar och vara avundsjuk på er som kan träna.
Jag kan verkligen inte det, min kropp säger nej och så svimmar jag, min puls ligger inte över 40 nuförtiden.
Snälla ni som inte har fastnat i ÄS än, sluta med det ni håller på med och fokusera på andra bra saker, det är inte värt det att bli fast för att gå ner lite i vikt.
Puss.

Kommentarer
Postat av: Anni

Jag har varit på SCÄ, eller rättare sagt jag går där fortfarande. För mig var första besöket hemskt, men det var främst eftersom jag var så påverkad av svälten (vägde 40 kg) att jag varken såg mig som sjuk eller hade någon önskan att bli frisk. Nu däremot kan jag inse vilken hjälp jag har fått därifrån.

Du kommer att vägas. Jag minns att jag kändes precis som du, jag försökte låta bli att äta innan, men det var naturligtvis helt fel. Du kommer att få hjälp vad du än väger. Och du är väldigt underviktig, gör det inte svårare för dig själv genom att gå ner mer.

Vem ska du träffa, en läkare?

2010-08-11 @ 14:50:55
Postat av: Elin

Nej det handlar inte om vad du vill, det är vad du vågar. Och det kommer ta ett tag innan du kommit dit, men det är dit SCFÄ ska hjälpa dig att hamna. Till enplats där du kan börja kämpa emot ÄS så han blir svagare än dig. Men varje tugga du äter är en vinst för dig och alla andras skull, alla dom som egentligen bryr sig mer om dig än ÄS gör. Så kämpa, du klarar det, med hjälp, om du vågar ta emot den. Jag räknar inte med att du ska kunna det än på ett tag, men försök ändå. En minsta sak är början på det stora. kramar

2010-08-11 @ 15:30:32
URL: http://foreverhopeless.blogg.se/
Postat av: M

jag förstår dig så jävla väl! det är inte vad VI vill, vi gör det MONSTRET vill. jag har aldrig fått någon hjälp men jag tror att du kommer må mycket bättre av hjälpen och stödet du kommer få!

sv:min målvikt just nu är 42, sen vill jag under 40. din då?<3

Massa styrkekramar

2010-08-11 @ 23:07:05
URL: http://meandmybody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback