Jag var duktig nyss

Fick i mig mer än jag brukar till frukost
Lite stolt över mig själv :')
Haha nu ska ni få veta vad jag åt.
Nämligen en såndär actimel shot som är bra för magen, jaa den är rätt liten men rätt mycket kalorier, 29 stycken för att vara exakt
Har lite små ångest nu men vafan ska jag behöva ha de för en liten shot som dessutom är bra för magen?
Och så ska jag köra bil i ett par timmar så behövde nog lite energi :P
Jag åker om typ 45 min och jag ser faktiskt fram emot det
Men kommer ju somsagt inte kunna blogga mer idag då :/
Hur ska jag klara mig?

Får se om det blir någon mer "mat" idag eller om jag skippar det, det är ju så lätt när man inte är hemma, men vill samtidigt äta någonting så att jag inte pantar den lilla ämnesomsättning jag har kvar.
Har även packat ner Digestive The, alltså som är bra för matsmältningen, inte kexet digestive :P Så tänkte jag skulle ladda upp ordentligt med det ikväll om jag kommer faila imorgon :/
Kommer iaf inte faila ikväll :) That's a promise!
Men imorgon är det Söndag och då står det skrivet fail i almenackan, sen åker vågen undan tills Torsdag igen.
På mammas order, hon inbillar sig att jag mår bättre då, men nja jag vet inte.
Eller kanske.
Vad sade jag? Den ska stå på 46 på Torsdag va? På Torsdag är det den 12e det är alltså 5 dagar dit, 5 dagar att gå ner 1,2 kilo, det brukar jag klara lätt, men sen imorgon kommer jag gå upp typ 1,5 så då har jag helt plötsligt 2,7 att gå ner och det blir lite(Mycket) svårare.
Men jag kan inte låta bli att faila på Söndagar :'( KILL ME!

Aja det får bli som det blir, vill jag äta godis imorgon så gör jag det, sen får jag kämpa vidare i veckorna, som varje vecka.
Men är det verkligen värt att äta för en liten sekunds lycka och njutning?
För att sen gå hungrig i en vecka?
Men jag gillar hungern, jag ljuger inte, jag älskar den typ.
Jag avskyr de flesta maträtter, så varför äta när man hatar mat?
Varför inte äta något man gillar då istället? Som godis.

Ska köpa godis idag, onödigt men roligt haha
har redan för mycket för att ens kunna välja vad jag ska äta
Orkar inte äta så mycket som jag skulle vilja, men det är väll bara en bra sak
Nu ska jag sluta prata om godis.
Känns som att det är vad min blogg handlat om på sistonde
Godis Godis Godis.

Puss på er och ha en fin Lördag nu :)

Kommentarer
Postat av: Elin

ÄS är INTE bra. Jag önskar du förstod det tillräckligt bra för att våga kämpa emot. Men det kommer, och tills dess; ät godis. Om du äter 12 denna helgen försök äta 13 nästa vecka. Det är inget faligt att äta godis. Kroppen behöver alla sorters fett även i den minsta mängd. För att gå upp ett kilo måste du ha ätit 7000 kalorier utöver det kroppen gör åt. Så 13 godisbitar var sjunde dag kommer aldrig få dig att gå upp, ens om du låg i sängen en hel dag. Kramar

2010-08-07 @ 12:24:04
URL: http://foreverhopeless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback