Jag orkar verkligen inte mer

Orkar inte skita i att äta mer
Orkar inte tänka på mat och vikt mer
Orkar inte gå hungrig mer

Dom andra har kräftkalas ute, massor av kräftor(som jag inte gillar men ändå) Och massor av baguette och massa goda vitlöksostar och brieost! Fan, jag vill så gärna äta.
Men det får jag inte.
Och är cp sugen på mitt godis som bara ligger där i skåpet
Och chips
Och nötter
Och ostbågar
Och kladdkaka
Och delicatoboll
Och bara en jävla massa mat
Jag är så jävla sugen på riktig mat!
Jag orkar inte mer, vill bara dö
Så värdelöst känns det
Jag har inget att leva för längre
Kul att gå runt som ett spöke hela dagarna, helt sliten, yr och likblek
Bara för att jag ville bli smal
Det var inte värt det, hade jag fått välja om nu hade jag hellre vägt fortfarande 81 kilo och suttit ute med min familj och ätit brieost och skrattat och varit glad.
Men nu sitter jag här inne istället framför datorn, ensam, hungrig och framförallt känner jag mig fetare än någonsin.
Jag vill bara ha mat
Och godis
Jag vill vara frisk.
Fan, skulle vara skönt att hänga sig eller nåt, så man slipper.
Är så hungrig att jag inte vet vad jag svamlar om, har levt på soppor sen i Måndags nu, och kommer inte våga äta imorgon heller, great (Y)
Vill inte mer, men ändå vill jag ju till 44.
Varför kan jag inte vara nöjd där jag är nu? Jo för att jag är så nära, men när jag är nära 44 sen vet jag att jag kommer sänka målet, så är det jämt
Hatar mig själv
Nu går jag och dränker mig
Bye

Kommentarer
Postat av: fia

Usch , man vet inte riktigt vad man ska säga, mer än att jag tycker att du verkar vara en underbar tjej och det är synd att du har de tankarna du har men jag förstår att dem finns där.

stay strong, fina du<3

2010-08-13 @ 22:40:22
URL: http://anewmerightnow.blogg.se/
Postat av: S

Det går sådär, har gått upp till 52 och är 168. Men har börjat springa och träna mer fotboll så fått lite muskler som väger ist för fett:)

2010-08-13 @ 23:01:52
URL: http://smalarenu.blogg.se/
Postat av: N

Å gumsan! Kraaaaaam! Jag läser varje dag men det är så svårt att veta vad man ska skriva när du mår så dåligt. Önskar att du kunde göra ana till en ytlig bekant istället för din bästa vän men jag förstår hur svårt det måste vara!

Och var inte rädd för vikten vid mötet, berätta bara dina tankar och känslor så kommer de ta dig på allvar!

Tänker på dig

2010-08-13 @ 23:11:59
Postat av: Skywalker: ätstörningen & livet

har du gått ner 40 kg? ;o

2010-08-27 @ 22:17:13
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback