Jag hatar denhär skiten

Jag hade gått upp efter helgen.
Ett helt jävla kilo!:O
Ligger på 48,1 nu
Där ser ni, man kan inte "äta normalt"
För ni ser ju hur lite jag ätit Mån till Ons och då brukar jag gå ner
Men nu, ett kilo upp!
Fan det var som en kniv i magen
En kniv i magen jag verkligen inte behövde nu
Jag orkar inte kämpa mer

Kanske ska satsa på att bli fet istället
det verkar ju vara det gud vill med mig...
Hoppas det går bättre för er
48,1 kilo, hur kan man göra så mot sig själv när det inte ens var en vecka sen jag var på 47,2?
JAG HATAR MIG SJÄLV!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Det kommer ju tyvärr alltid bli en kamp mot hungern som du förr eller senare förlorar när du satsar på sådär låga siffror... =/ <3

2010-08-05 @ 10:39:07
URL: http://ljusochsilver.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback