Jag dog typ igår

Det är därför ni inte fick någon mer uppdatering.
Men jag ska berätta lite om igår, åt ju somsagt dendär megastora frukosten.
Sen fortsatte jag med några bitar choklad.
Sen gick jag in i duschen och försökte spy
Lyckades ej
Sen åkte vi på Bio
Åt ingenting på bion, för att jag visste att jag skulle på restaurang sen
Ville egentligen till en speciell restaurang men den ligger inte på samma ställe som bion, så vi gick till min favvopizzeria.
När vi väl var där och jag skulle beställa bad jag mamma och pappa beställa först för att jag ville tänka igenom lite innan.
Jag måste alltid fundera och dividera med mig själv och mitt huvud när det gäller mat.
Har inte ätit pizza sen jag började "banta" så...
Det slutade med att jag satt där på pizzerian med menyn i handen och ångesten växte.
Jag började gråta och riva mig på armarna.
Jag kollade igenom menyn typ 200 gånger, men jag kunde inte beställa någonting.
Det gick bara inte.
Och jag grät mest för att det inte gick, jag trodde jag skulle kunna beställa en pizza eller en kebabrulle. Men det var stopp.
Så vi åkte därifrån vidare till affären, för jag hade tjatat om glass hela veckan också, så pappa sade att jag skulle köpa en glass och äta iaf, men nej det gick heller inte.
Så vi åkte hem, och jag visste att jag var tvungen att äta någonting, gick runt och kollade skafferi, kylskåp och frys flera gånger, kunde inte ta något att äta verkligen.

Det var den värsta matångestattacken på länge iaf men jag beslutade mig för att äta något jag gillade iaf på morgonen så jag åt samma som till frukost, ville inte se mamma så ledsen :(
Aah sen vet ni väll hur kvällen slutade?
Jag förstår inte att jag har sån jävla ångest och problem med maten, men godiset går ner?
Det blev iaf några fler bitar choklad, lite lösgodis, delicatoboll, chips, nötter och ostbågar.
Japp allt på en gång

Hade helatiden i bakhuvet att jag inte kommer att få äta någonting i helgen, så jag åt tills jag nästan spydde :S
Fan vad äcklig jag är.

Vill bara släppa den mardrömslika Söndagen nu och fokusera på denna vecka, och försöka glädja mig åt att jag ska få vara "ren" nu ända till nästa Torsdag, min födelsedag.
Jag har inte ätit nåt idag än, min mage står ut typ tvåhundra meter sen igår fortfarande så jag klarar inte äta just nu.
Och iaf fram till Torsdag blir det bara soppor, så får vi se vad vågen säger på Torsdag så får jag utgå från det.
45 ska det ju stå på Måndag om en vecka.
Så är det bara.

Kommentarer
Postat av: Elin

Skulle knappast tro att jag varken svagare eller starkare än dig. Jag tror att de flesta, inom vårt område där det krävs extra mycket än vad de ÄS-fria människorna behöver, har möjlighet till samma styrka om man bara vågar ge ÄS en smäll på käften när man försöker hitta det. Och bara att ha tagit sig så långt att man kan svälta som du gör är en styrka, men en styrka du använder på fel sätt. Så om du kan vända det emot ÄS har du hälften vunnet. Det är det man måste börja med. Kramar

2010-08-16 @ 15:06:59
URL: http://foreverhopeless.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ush vad jobbigt.



vet du om ngn bra lågkalori drickyoghurt? de flsta jag hittat har tyo 70-85 kalorier per dl. så egentligen är ju den yoghurten du skrev bättre men fastar just nu och har inte bestämt mig för om jag skall dricka/äta riktig yoghurt eller inte. för jag låter mig själv dricka drickyoghurt, juice osv. men vet inte hur jag skall göra med riktigt yoghurt.



kram

2010-08-16 @ 15:30:38
URL: http://farfromperfect.blogg.se/
Postat av: dno

mjao

2010-08-16 @ 17:25:22
URL: http://dno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback