Idag kryper ångesten i mig som aldrig förr

Mår inte så bra idag
Idag känner jag mig lika stor som en elefant.
Och jag har redan börjat planera vad jag ska äta nästa söndag.
Hur sjuk är man?
Skönt men ändå oskönt att det är Måndag trots allt.
Det är långt till Söndag då jag äter igen men Måndagen till Onsdagen är alltid värst med ångesten, så längtar tills Torsdag, eller Fredag, Torsdagen kan ändå vara jobbig eftersom att jag måste väga mig då, och VILL INTE GÅ UPP
Då dör jag påriktigt.

Idag kommer bli svårt att skippa middagen
Men är inte sugen och inte hungrig
har mest magknip..
Vill inte ha middag men den undanflykten fungerar inte.
Hoppas att dom kanske ska sitta ute och äta så kan jag gå in
Det är mitt enda hopp :P
Varför äta om man inte ens är hungrig lixom?:P

Vi är bortbjudna på middag på Lördag också .__.
Jag är redan ångestfylld över det, fan jag äter ju bara på Söndagar.
Alla andra dagar är det typ soppa eller nåt pyttelitet kalorisnålt
Jag vill med på middagen för det är roligt folk men vill inte äta :/
Kanske får komma efter middagen varjefall :)
Så får det bli.

Ska baka muffins också på Torsdag, till jobbet min sista vecka ju även om jag ska fråga om jag får jobba en till haha :P
Gillar inte jobbet så värst, men skönt att ha något att göra under dagarna så man slipper tänka så mycket, och så man slipper äta haha :P

Nu ska jag fortsätta med min träning lite till sen läsa alla inlägg jag inte hunnit med att läsa :)
Puss!

Kommentarer
Postat av: Elin

Tycker du om att vara i köket eller är du där för att ÄS säger det?

Jag undrar alltid hur gammal jag kommer bli. Men tror nog mina liv är förbrukade, har dött två gånger redan.

kramar

2010-08-09 @ 16:47:16
URL: http://foreverhopeless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback