I think I'm dying

Okej
Kanske dom inte förstår
Mamma och pappa
Dom förstår inte att trots att jag vill äta så går det inte
Pappa säger att det borde vara lätt nu eftersom att jag hamnade på sjukhus två gånger förra veckan
Men jag kan inte äta, även om jag vill.
Även om jag skulle vara sugen på en stor pizza så skulle jag inte kunna äta den
Kan inte ens äta youghurt just nu
Hoppas jag får för mig att äta något imorgon
Jag är trött nu
Trött på livet och bara allmänt trött
Hoppas ni mår bättre det förtjänar ni!
Puss.

Kommentarer
Postat av: Nadja

Ville bara ge dig en kram, känns som att du behöver det just nu!

Dina föräldrar kan inte förstå, men de kan försöka och det låter på dig som att de försöker iaf. De är oroliga eftersom de älskar dig och lider av att se dig må såhär. Kanske finns det någon kurator du kan gå till och prata av dig eller så?



Kram, tänker på dig tjejen!

2010-08-04 @ 00:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback