Hemma igen

Borta bra men hemma bäst haha även om där jag var ska bli mitt hem om bara ett litet tag :P
Jag har iaf precis kommit hem, skönt att vara hemma igen faktiskt, även om man är 20 år snart så saknar jag min mamma och pappa direkt när jag åker ifrån hemmet XD
Iaf igår var mys, jag och min vän pratade hela vägen dit och helatiden där nere och hela vägen hem om mat och ätstörningar och min relation till godis haha :P
Drömmer ju fan till och med mardrömmar om godis numer
Det var jätteskönt att prata med någon och han förstod kändes det som,
Gårdagens intag blev endast dendär actimel på 29 kcal.
Och kunde inte väga mig på wii där uppe men när jag kom hem nyss vägde jag 47,4 och det är ändå efter att jag fått i mig detta idag, håll i er nu:
Frukost: Actimel
Lunch: 1 marsglass, 1 delicatoboll, och tio bitar smågodis, varav tre st var choklad.
Och så har jag även druckit två koppar the och typ 2 liter vatten så är ändå ganska nöjd med eftermiddagsvikten.
Det är ju Söndag idag somsagt, och då äter jag godis och chips.
Men just nu är jag inte sugen på just choklad eller lösgodis, men chipsen därimot, jävlar vad sugen jag är på dem :O
Men är redan asmätt av godiset och glassen.
Men det kommer tyvärr gå ner ändå :/
Ska även äta "riktig" mat med familjen.
Detta ska jag försöka få i mig:
En oxfilé bit och ett lammfärsspätt och lite tzatsiki

Så kommer nog gå upp ett par kilo även denna Söndag, men mamma gömmer vågen tills Torsdag, och på Torsdag hoppas jag på 46.
Har tränat en hel del nu när jag kom hem också, så har iaf förbrännt "frukosten" och glassen så det är bra (Y)
Men att jag redan ätit tio bitar godis är mindre bra....
Nu ska jag läsa alla inlägg ni skrivit som jag missat när jag var borta.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback