Har typ ätit världens största frukost nu

Den bestod av 1,5 dl yoghurt, 60 kcal
Typ 30 gram musli 150 kcal kanske och sen typ två hela matskedar med russin typ 60 kcal så det blev en megafrukost på 270 kcal :O
Jissus!
Men har redan tränat bort tvåhundra innan frukosten.
Nu kommer jag definitivt vara mätt hela dagen fram till middagen varjefall, kommer säkerligen äta godis också .__.
Hoppas att jag har satt igång förbränningen rejält nu.
För är supermätt :O Men jag hade saknat yoghurt med musli cp mycket.
Åt det varje dag förut men sen så slutade jag med det för jag tyckte det blev för onyttigt också, och då åt jag typ hälften av vad jag gjorde idag :P
Men det var så gott så jag tog lite extra idag.
Kommer ju ändå faila sen idag.
Jaja nu ska jag göra nåt med mitt liv
Vi hörs sen!
<3

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad är det för yoghurt du äter?

typ märke och smak?

kram <3

2010-08-15 @ 12:26:04
URL: http://farfromperfect.blogg.se/
Postat av: M

ja fan va bra de vore utan kalorier, lets move to USA<3

2010-08-15 @ 12:37:43
URL: http://meandmybody.blogg.se/
Postat av: Elin

270 kalorier är ingen fail. Det är för lite, men jag vet att du inte tycker det och inte kommer tycka det heller. Men du behöver hjälp, du kan itne fortsätta så här hur länge som helst. men jag tror på dig, kram

2010-08-15 @ 13:40:52
URL: http://foreverhopeless.blogg.se/
Postat av: anonym

Har du ngn före och efterbild från att du vägde 81 till nu? Är nyfiken på skillnaden .



krammm

2010-08-16 @ 00:11:43
Postat av: Mia

Det du gör med ditt liv är att du låter det förstöras av ätstörningen och jag förstår inte att du inte får hjälp? Jag har varit sjuk i 18 år och det är helvetet på jorden, förstör inte din kropp såhär!



Kram Mia

Postat av: Elin

Jag vet redan att du inte tror på dig själv, det är en liten orsak till varför ÄS blev så stor hos dig. men vi är många andra som tror på dig, och gärna vill stötta. så ge inte upp för att du åt en tiondel av vad du ska äta på en dag och en hundradel av vad du ska äta på en vecka. det är inget liv att vara sjuk, jag önskar så att du kunde få ha ett riktigt liv, sådär där du kan le och skratta och må bra och göra roliga saker och ÄTA roliga saker som du tycker om. kramar

2010-08-16 @ 14:55:01
URL: http://foreverhopeless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback