Gissa vad jag gör?

Jo jag bakar
Och det tycker jag är kul
Men kommer inte äta av det jag bakar, det är bara kul att baka typ :P
Plus att jag ska bjuda på avslutningsfika imorgon på jobbet, fast att jag slutar nästa vecka, men alla slutar då så tyckte de va roligare om någon bakade tills imorgon :)
Jag bakar Geishacupcakes :) Med nutella på och mm.s också :)
Kommer vara lite frestande när dom är klara och helt nya och varma men ska inte smaka så :P
Imorse drack jag en actimel 29 kcal
Och nu ska jag äta linssoppa snart typ 50 kcal
Får se om det blir nån träning sen också, kanske pallar med de eller kanske inte, går ju ändå inte ner så...
Har lovat att tänka på om vi kanske ska gå på restaurang på Söndag, ska iaf tänka på det, jag vill ju men går inte och när jag väl sitter där sen vill jag ha allt att äta, så då kan jag inte välja istället :( nän som känner igen sig?:P
Att när man väl ska äta ät det omöjligt att välja?:P


Nä nu ska jag fortsätta med mina cupcakes :)
Mådde skit imorse och bröt ihop men nu är det lite bättre iaf för stunden (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback