Fulaste flickan i världen

Hur lite ska man behöva väga för att känna sig smal?
Eller iaf för att inte känna sig som en fet jävla ko varje gång man ser sig i spegeln?
Kommer jag någonsin kunna se mig i spegeln igen och känna mig smal?
Det är så sjukt egentligen. Innan jag blev sjuk vägde jag såklart mer, men jag kände mig inte fet.
Det gör jag nu, det är fett överallt.
Vill bara skära bort allt äckligt jävla fett!
Är helt slut i hela kroppen idag.
Orkar ingenting, inte ens träna.
Fettet kommer komma och äta upp mig. Men bryr jag mig?
Som fan gör jag det, jag orkar bara inte mer.







                                                                                                                                        Help?

Kommentarer
Postat av: Fia

Jag hatar mitt fett och min kropp. jag vill bara gå ner till min målvikt, men det tar sådan tid men jag ska hålla ut! det är värt det, och när man läser din blogg och ser hur du kämpar så förstår jag att det är fan inte lätt alltid! jag vill bara säga att du har en megabra blogg, läser flera ggr om dagen, du är som en lite förebild för mig(vet att det låter löjligt) men så det känns. Och du väger så mkt mindre än mig så om det är ngn tröst så är du inte lika fet som mig iaf! stay strong<3

2010-08-04 @ 09:12:33
URL: http://anewmerightnow.blogg.se/
Postat av: ella

jag skulle nog känna mig smal vid.. 50.

2010-08-17 @ 14:23:26
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback