Dethär har jag fått ner i min redan feta mage idag

Frukost: 1 äggvita=15 kcal
Middag: 2 dl linssoppa kanske 60 kcal
Så 75 kcal idag
Ändå tror jag inte på under 48 imorgon heller
Fan
Och sånt jävla godissug jag har nu :O
Och mamma och pappa tycker jag ska äta lite godis, jag ser så blek ut säger dom, och pulsen ligger på 45 just nu.
Men jag ska inte äta godis.
För tar jag en godis då blir det två sen tre sen tusen.
Och sen får jag ångest och så fortsätter det.
Så nej inget godis för mig.

Dom äter godis
Inte jag

Jag vill äta godis, och chips och cashewnötter och kladdkaka och delicatoboll och biskvi och popcorn och jordnötter och glass och massa choklad och ostbågar och kebab och prinsesstårta och munkar osv...
Jag vill bara äta och inte behöva bry mig.
Låt mig nå domdär jävla 44 kilona nu så att jag får äta.
Bajs.
Hoppas ni får en trevlig Fredagskväll, jag svamlar bara.
Puss.

Kommentarer
Postat av: Anotherana

Skulle du inte vara nöjd när du vägde 47? :/

2010-08-06 @ 21:30:48
URL: http://anotherana.webblogg.se/
Postat av: Elin

Desto mindre du äter desto mer kommer du gå upp när du äter sen, och desto mindre du är desto fetare kommer du känna dig. Men ja, det vet du redan så ska inte tjata. Lycka till med samtalet och jag hoppas att det utvecklar sig bra för dig och kompisen. Du kommer behöva någon. Kramar

2010-08-06 @ 22:24:56
URL: http://foreverhopeless.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Såg dina bilder och måste säga att du är fin! Många skulle nog säga för smal..

Men du äter så otroligt lite att du kommer bara må sämre vecka för vecka. Du ställer in dig på svält (ämesomsättningsmässigt och din hjärna). Du kommer svimma hela tiden och tänka sämre tankar om dig sj och din kropp. Inte en chans att du kommer va nöjd och lycklig vid 44 utan då börjat helvetet på riktigt. Ett bevis på att du är inställd på svält är allt ditt drömmande om det du egentligen ser som förbjudet. Din kropp skriker efter energi näringsmässigt eftersom den saknar alla vitaminer.

Tro mig.

Får jag fråga om du drogat lite pro-ana sidor hehe?

Vill bara säga iaf att som du håller på nu löser absolut ingenting och du kommer bara bli olyckligare.. tyvärr. Lyssna på alla som säger att du ser bra ut och fokusra på viktigare saker i livet:)

Kraaam

2010-08-07 @ 02:04:40
URL: http://thinspiration.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback