Det är mjölet!

Det är vad jag är mest rädd för i hela världen
Mjöl
Ja så är det.
Mjöl i bröd, pasta, pizzor, kebabrullar, enshiladas, kycklingwraps osv.
Mjöl, jag är så jävla livrädd för det :/
Jag är inte mycket för bakverk heller så därför skriver jag inte ut sockerkakor och sånt :P
Jag gillar delicatobollar iofs men det är väll de :P
Jo mitt problem, fyller år snart ju, då måste man bjuda på tårta, men vad för tårta innehåller inget mjöl. och inget socker och inge grädde och inge smör?
Haha kul tårta det skulle bli :)
Sen ska jag baka fikabröd också, massor, jag gillar att baka.
Delicatobollar ska jag ha också.
Och kladdkaka för det har jag varit sugen på i över ett år typ, haha
Var typ två år sen jag åt det, jag gillade det inte då men nu känner jag mig så sugen på det :S
Men det värsta är maten.
Jag ska välja mat
Jag funderar som fan varje dag.
Vill ha tortillawrap med kyckling och majs i.
Vill ha pizza, med halva med kebab och den andra med räkor
Vill ha kött och sånadär konstiga pommesgrejer som är lixom korsade som ett nät :P, dom åt jag förra året när jag fyllde år, hade ju precis börjat banta då.
Jag vill också gå på restaurang
Jag vill äta en fullkornsmacka med smör och bresaola på till frukost
Jag vill ha mackaroner och köttbullar? Som jag heller inte ätit på ett år.
Vill ha kebabrulle.
Frensh hotdog med vitlöksdressing och frenshdressing
Men inget av detta kan jag äta, asså det är typ helt omöjligt för mig, jag får ångest och klarar det inte.
Ska jag sitta där med min grönssakssoppa på min födelsedag?
Kul.
Jag är deppigare än någonsin nu
Orkar inte mer
Och idag kom det hem två böcker om anorexia till mig, jag ska börja läsa en nu.

Och angående före och efterbilder, ni ska få dem när jag väger 44.
Vägning imorgon, får se hur långt det är kvar då...
Puss.


Kommentarer
Postat av: Elin

Ät då något som inte är mat. Typ torkade frukter, russin och massor av mackor. Och om du gillar att baka och så, gör eget bröd? Det hjälpte mig massor i början. Och ät små tuggor, pyttesmå tuggor av maten, då känns det inte lika mäktigt. Och ät olika maträtter, då känns det inte som att du proppat i dig ris, eller kyckling, eller yoghurt eller något annat. Kram

2010-08-18 @ 15:16:11
URL: http://foreverhopeless.blogg.se/
Postat av: emma

jaa.

nja jag mår väl sådär, men bättre nu när jag har börjat på en annan skola nu och nya kompisar osv:) där ingen bantar osv. dock är det typ as många fetton haha;)

2010-08-18 @ 19:38:04
URL: http://trytosuccses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback