Dagens in:

Ingenting


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag har mycket lättare för godis, men eftersom jag tuggar 19 tabletter om dagen (lågt räknat, alltså en dag då jag inte tar rosa piller så många som jag gör en vanlig dag) så finns det stunder då det är lättare och svårare att äta. så godis äter man direkt efter att man tagit tabletter, vilket passar bra, för man äter ju oftast godis på kvällen och eftersom jag tar natt medicin vid nio så tar jag rosa piller vid halvåtta, då hinner jag lugna ner mig innan där och kan äta utan att ångesten hinner nå klimax. men jag äter godis en dag i veckan, den dagen då jag hetsar oftast. fast inte i november då hetsäter jag som mest på hela året. det suger. och det har varit så så länge jag minns och ändå tar jag mig inte ur det, det kommer varje år. så jag säger det, jag kan inte säga det nog; gör allt du kan nu, kämpa för att få stöd och se till att stödet vill hjälpa dig att få hjälp. det här är en djävulsk sjukdom. jag skulle inte önska den värsta människa det här. (jag har träffat två av dom, men inte ens dom vill jag ska ha det här). som med andra sjukdomar, fysiska kämpar du mot sjukdomen, i ÄS kämpar vi både MED och MOT vår sjukdom.



du har fått en hel uppsats nu så svara inte på det ikväll om du inte orkar. och du når mig som alltid, precis bredvid här. jag vill hjälpa så många jag kan, för alla timmar och dagar här vid kommentarsrutorna räcker för att en enda person får sitt liv drägligare och någon enda minut är det värt det. det är värt varje bokstav, också dom jag ger till dig om det gör någon skillnad. kramar

2010-08-09 @ 22:26:53
URL: http://foreverhopeless.blogg.se/
Postat av: M

hej hur mår du? <3

2010-08-10 @ 00:43:14
URL: http://meandmybody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback