Åt som en gris

Åt en kycklingsallad igår, bestående av morötter, grönsallad, lite gurka, lite paprika och en kycklingfilé och nån sås. Åt typ all kyckling och all sallad utom grönsalladen.
Sen hade jag ont i magen resten av kvällen, både av ångesten och för att jag ätit.
Det blev lite snack igår om mig och min ätstörning, och lite gråt också.
Men jag orkar inte ta det just nu :P
Är rätt nöjd att jag åt lite igår iaf, håller på att intala mig själv att jag satte igång förbränningen inför idag bara :P
För idag är det Söndag, och jävlar vad jag längtat
Har varit så jävla sugen hela veckan, men det är väll för att jag vet att det inte kommer bli nåt nästa vecka XD
Men om jag går upp ett kilo på ikväll väger jag fortfarande mindre än jag gjorde förra veckan på Söndag morgon :)
Så går jag upp ett kilo, och går ner 1,3 brukar jag göra tills Torsdagen, brukar gå ner typ 300 gram från Söndagens morgonvikt.
då kommer jag kunna väga 45 iaf på mötet.
Och då är jag nöjd iaf, så jag kommer nog äta godiset idag varjefall.
Har ju bara knappt två kilo kvar till mitt nuvarande mål och vill inte gå dit för fort så att jag bara sänker det igen och igen och igen, jaa ni vet hur det fungerar.
Nu ska jag läsa alla inlägg jag missade igår :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback