Åh vad kul med helg

Hemma från jobbet nu
Borde ha varit hemma för hundra år sen men jag har farit runt på massor av affärer.
Rusta, Coop, willys och öb, haha.
Jag letade efter godis .__.
SKÄMS
Jag har huuur mycket som helst hemma som jag bara köpt men som bara ligger?
Jag gillar väll att köpa godis, kolla runt i hyllorna på alla valmöjligheter och alla fina former och färger.
Jag gillar väll hur det vattnas i munnen när man står där bland allt godis.

Jag köpte iaf med mig lite hem somvanligt.
Köpte en sort på Willys, haha töntig man kände sig, en sort haha, men sen var jag lite ful och lade i lite naturgodis i godispåsen, 8 bitar, 4 st kokosgrejer doppade i yoghurt och 4 st musligrejer doppade i yoghurt, Har inte testat dem men de verkar så himla goda :P
Får se om man vågar testa dem i helgen då.
Sen for jag vidare till Coop där jag köpte en liten milkyway, dom är ju dödsgoda!
Och så köpte jag även nån billig nogatgrej, har varit supersugen på de skitlänge haha.
Sen köpte jag inte mer, handlade väll för typ 30 spänn och det är mycket mindre än vad jag brukar så är rätt nöjd haha:)
Undra om det ska minska i påsen i helgen eller om jag bara ska fylla på nästa helg igen :P

Jag vill ju egentligen inte äta,
Eller jo jag vill men inte ÄS
ÄSen vill inte att jag ska vara lycklig
Som jag blir för en sekund med godiset i munnen.
Jag gillade inte godis för ett tag sen
Men nu har jag värsta cravings efter det, WHY?
Så till den stora frågan, ska jag få vara lycklig i ett par timmar i helgen och gå upp ett kilo, eller ska jag få ligga och gråta ensam och bara dö hela helgen?
Godis är min ända tröst
Jag blir lycklig av det
För stunden iaf.

HEJ JAG HETER SANDRA OCH JAG ÄR RIKTIGT SJUK I HELA HUVET, INTE KONSTIGT ATT INGEN VILL UMGÅS MED MIG.
FET FUL OCH MISSLYCKAD, OCH INTE GÖR JAG NÅGOT ÅT DET, JAG ÄTER GODIS OCH BLIR FET, BRA JOBB! (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback