Actimel

Åh :(
Jag som skulle försöka äta någonting mer till frukost
Men jag klarade bara en actimel, vilket är inge bra om jag ska försöka äta en sallad ikväll :O
Kommer ju gå upp typ ett kilo av salladen då :(
Vi ska ju på middag ikväll men jag ska ha med mig egen mat eller äta hemma innan.
Ska antingen äta Linssoppa, Persisk wrap som finns att köpa på ica, det är typ tortillabröd med sallad och kyckling och aioli i, jävla onyttig :/ Eller så ska jag äta en köpt sallad, utan pasta och sås då såklart men det blir ju ändå en del kalorier, eller en lammkorv med lite ketchup.
Vad tycker ni? Behöver hjälp :P har sån beslutsångest.. :(
Men linssoppan är nyttigast iaf, kanske ska äta en paprikabit också om jag ska äta den.
Vill ni berätta vad jag ska äta?:)
Puss!

Kommentarer
Postat av: Perfection

Jag tycker att du ska äta något som inte är jätteonyttigt, men ändå som du är sugen på, annars tror jag att du blir galen av själva suget :P det brukar jag bli.

Om jag var du så skulle jag äta Linssoppa eller en köpt sallad utan pasta i :)



sv: Jag hoppas på att bli lite mer tränad än vad jag är idag, har legat på slappsidan nu under sommaren, och sedan tränar jag som en tok på vintern :P

jobbigt för dig att inte kunna träna, det som är så kul :( Hoppas att du blir att må bättre så att du kan göra det sen.

Om du är så lång och väger så lite som du gör så tror jag att du har den perfekta kroppen redan :) Du måste bara märka det själv ;) Kramar <3

2010-08-14 @ 11:38:23
URL: http://myperfection.blogg.se/
Postat av: M

strunta i kalorierna! säger jag... men iaf, ät de du är sugen på!

sv: tack<3

2010-08-14 @ 12:54:01
URL: http://meandmybody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback