46,4

Det betyder att jag kommer väga ca. 47 idag med kläderna på.
Får inte dricka för mycket innan bara, vill inte äta något heller men mamma lär tvinga mig.

400 gram per dag, det är rätt bra viktminskning, men det lär ju inte fortsätta när jag väl äter "vanlig mat" igen :/
Men OM jag fortsätter till Torsdag borde jag väga 45,2 då.
Jag hade velat väga 44 men det får bli till den 4/9 istället, ska på kräftskiva då och träffa massa gamla vänner som senast såg mig vid 66 kilo haha ^^
Borde egentligen äta både imorgon och Onsdag, dels så att jag inte ät helt matt och slut första dagen i skolan, och dels för att jag vill jobba upp förbränningen inför Torsdag då jag SKA äta buffé, det är JAG som har tjatat om den i över ett år och jag kommer bli så ledsen om jag inte klarar av att äta.
Måste erkänna att jag dock legat vaken hela natten och haft ångest inför Torsdag :/

Men om jag planerar lite då?
Ah jag ska försöka lite med det :)

Måndag:
Frukost: Ingen eller en actimel 0-29 kcal
Middag: halva soppan som är kvar 57 kcal

Tisdag: 1 actimel eller inget 0-29 kcal
Middag: lutar åt en tortillawrap typ 150 kcal med en halv kycklingfilé 60 kcal, lite majs 40 kcal lite cremefraishe 20 kcal, lite sweetchilisås 20 kcal och lite guacamole 70 kcal. Det är vad jag vill äta varjefall, min första måltid i lägenheten kommer de bli :P Men det kommer landa på 360 kcal och det är apa mycket :/ så vi får se.

Sen Onsdag: Då är det skola då måste jag äta nåt mer till frukost, så ska äta en Activia Yoghurt tror jag, 100 kcal typ
Middag: Antingen varmakoppen av nåt slag typ mellan 30 och 70 kcal eller så blir det typ en lammkorv eller nåt för att hålla uppe förbränningen, jag är inte riktigt säker än :P

Sen är det Torsdag då, då ska jag äta precis vad jag vill har jag tänkt.
Vill jag ha glass till frukost kommer jag äta det, haha, vill allra helst ha en fullkornsmacka jag var tokig i förut, men är fortfarande så livrädd för bröd och pasta så vågar inte det än :( Fattar inte hur jag vågar glass men inte bröd.
Men på kvällen ska jag iaf testa äta potatisklyftor på båten, dom är så jävla goda där :O
Men vi får se om jag vågar :/

Sen Fredag och Lördag blir det soppa och frukt typ.
För sen är de Söndag och då blir det tårtor och gud vet vad, godis och chips ska det också bli, kommer inte ens få plats med mat i magen.

Tur man bara fyller en gång om året, sen är det att börja oroa sig för julafton :S
Men jag ska ju inte vilja gå ner mer efter 44, men det kommer väll hinna ändras :(
Vill vara nöjd vid 44 men känns inte som det just nu, det är lixom "bara" 2,4 kilo dit, det kommer ju inte göra någon skillnad?
Bajs.
Och när jag går i skolan måste jag äta ordentligt så att jag orkar!
Så kommer nog bli tufft dedär sista kilona..
Men om jag sätter som mål att klara det till den 4e September, då klarar jag det!
Det är 12 dagar kvardet blir 0,2 kilo om dagen, det har jag klarat förut men det är lite svårare när man failar lite mer ofta nu som jag gör :/

Nu vill ni nog inte läsa mer om sånthär tråk.
Ska snart hoppa in i duschen och sen bege mig av, är lite nervös att dom kommer säga att jag är för tjock.
Men så är det ju så.
Ska klippa mig innan också, sen färga håret och fixa ikväll.
Pallar inte men vill man vara fin när skolan börjar måste man ju, haha.
Vi hörs sen :)
Puss.

Kommentarer
Postat av: Perfection

Sv: Tack så jättemycket :) Och grattis själv till viktminskningen! Mer ska vi neer :D Kramar

2010-08-23 @ 12:13:49
URL: http://myperfection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback