45,9

Tack för kommentaren N, jag blir glad av sånna kommentarer, och av er andra också :) <3!
Imorse stod vågen på 45,9, blir ju såklart skitglad men ändå sådär tveksam ni vet, tankarna går såhär: kanske inte ska äta något på Söndag nu då, då förstör jag ju, men jag har ju kämpat hela veckan för Söndagen, och jag längtar ju verkligen alltid till den förbannade Söndagen :/
FAN
Och idag hade jag lovat att försöka äta typ sallad eller en lammkorv.
För att sätta igång förbränningen lite bättre tills Söndag.
Men då kommer jag väga 47 sen på Måndag igen :/ men det kommer iofs vara borta på Torsdag och då har jag 7 dagar på mig att gå ner sen till 45 innan mötet, och om jag då står på 46 på Torsdag då är det bara ett kilo på en vecka och det kommer jag klara.
Kanske till och med kan klara 44 till min födelsedag?
Njaa vet inte, kommer säkert gå upp 32054356 kilo imorgon.
Restaurangbesök, delicato boll, kanske kladdkaka med glass? chips, nötter, choklad och vanligt godis.
Är man äcklig eller vad?
Borde bli avstängd från bloggen jag som äter såhär jävligt :S
Skulle vilja ha sömntabletter så att jag sover bort Söndagen istället :S
Ska laga frukost till alla idag hade jag tänkt, toast, omelett, stekt bacon, ägg osv.
Själv ska jag kanske ta lite yoghurt men det lutar åt en actimel.
Vågar inte äta typ idag heller :/
1,9 kilo till nuvarande mål, 1,9 kilo på 12 dagar, det blir ca: 150 gram om dagen.
Men sen kommer jag ju gå upp lite över ett kilo i helgen så de kommer bli liiite svårare än såhär.
Nu ska jag se på teknat och läsa era bloggar!
Hoppas er dag blir fin och att ni unnar er det ni vill, för vi är värda det!
Nån gång i livet måste även vi med äs få vara normala och proppa i oss utan att få ångest, men för mig fungerar det iaf inte riktigt så. Vill slippa ångesten...

Kommentarer
Postat av: Perfection

Åh, jag skulle också vara supoerglad om jag vägde så mycket som du gör nu :) Jag tror att du ser perfekt ut!

Jag vet inte riktigt hur länge jag har hållit på och tragglat, men jag ser mig själv inte som en ätstörd, men vem vet, de kanske jag är?

Hoppas iallafall att du måt bättre snart!

Och din blogg är jättebra och jag tycker verkligen om att läsa den, bara så du vet :)

2010-08-14 @ 09:34:15
URL: http://myperfection.blogg.se/
Postat av: Perfection

sv: Jag vet hur de känns, jag hade gått ner massor nu för någon vecka sen, och sedan failade jag och började vräka i mig en massa, och nu har jag gått upp de som jag gick ner. Nya tag säger jag bara :)

Mitt mål för tillfället är nog 40kg, och idag väger jag 49,4(vägde mig i morse, äcklig jag är!)

Sen är jag 163cm lång, så jag är väldigt kort också.

Hur lång är du? Tror inte jag har läst det någonstans i din blogg?

Varsågod :) Det kom från hjärtat :) Kramar

2010-08-14 @ 10:03:51
URL: http://myperfection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback