<3!

Ni var visst några som läser ändå :) Det gör mig glad
Känns som att via bloggen får jag ut allt ur mitt huvud, och det känns som att jag skriver till några som verkligen förstår, ni som är i samma sits.
Jag Älskar era kommentarer och jag älskar att läsa era bloggar.
Känns som att jag känner vissa av er, det är lite konstigt när man vet så lite om varann egentligen eftersom att de flesta är anonyma.
Men vi har ju en sak gemensamt, det är därför jag gillar er så mycket.
Ni tröstar när man är ledsen, peppar när man är nära att ge upp och uppmuntrar när man behöver det som bäst.
Jag kommer inte sluta blogga, inte än iaf, bloggen är för viktig för mig, ni är viktiga för mig.
<3

Nu över till hur min dag varit,
Jag har kännt mig jätteyr och konstig idag, tryck över bröstet osv.
Pulsen ligger på 40 ca, men jag orkar lixom ingenting :/
Vill träna!
Och det är Fredag, syster och hennes kille kommer hem, alla ska äta tacolasagne, jag gillade det förut.
Eller jag gillar det nu med men you know.
Själv ska jag ta en halv varma koppen klar grönsaks plus lite minimorötter och broccoli i, skulle gissa på att den landar på 50 kcal

Har suttit i bilen hela dagen och planerat och planerat vad jag ska äta imorgon och på Söndag och nästa vecka, fan jag vill inte hålla på att planera, jag hatar att maten tar upp hela ens tid :/

Jag har tänkt såhär:
Imorgon blir det en actimel, lite frysta hallon och sen antingen en sallad av något slag eller soppa.
Söndag blir nog lite yoghurt faktiskt och sen en grape och sen kanske restaurang, velar fortfarande .__. Sen blir det godis och skit.
Sen Måndag till Torsdag blir det soppa och nyponsoppa bara.
Och det kanske det blir ända tills Måndagen efter, eftersom att jag ska på SCFÄ då, Måndagen den 23e, och då vill jag absolut inte väga mer än 45!, detta betyder att jag inte kommer kunna äta godis den Söndagen innan, och det kommer bli mitt livs största utmaning typ :O!
Jag lever ju för Söndagarna, jag vet att det låter cp, men jag har inget annat att leva för, och ingen heller.
Söndagar är min tröst, jag försöker vara frisk på Söndagar för att sen svälta mig till nästa Söndag.
Så jag vet fan inte hur jag ska klara en Söndag utan godis och sånt.
Och sen fyller jag år den veckan också, På Torsdagen, då kommer jag äta.
Vill äta normalt då, här hemma har vi så att födelsedagsbarnet väljer mat när den fyller år, jag kan ju inte välja soppa :P Eller jag får ju välja vad jag vill, men ska man inte ens få äta något man gillar på sin födelsedag?
Har bestämt mig för prinsesstårta också, och kladdkaka det har jag längtat efter i tusen år och så vill jag ha delicatobollar och biskvier också, kommer säkert ha allt detta att bjuda på till gästerna men om jag ska äta de vet jag inte :P
Jag har typ en inbyggd spärr att jag inte kan äta onyttigt förutom på Söndagar, då får jag supermega ångest.
Men såklart händer det ibland ändå men vet inte om jag kommer klara att bli firad en Torsdag :/
Men mamma är så gullig, hon sa att vi kan fira på Söndagen om jag vill :)
Så vi får se :) det är ett tag dit iaf.
Och jag skrev ju förut i bloggen att jag inte ville väga mer än 47 på min födelsedag, men har såklart ändrat mig igen, vill inte väga mer än 44 kilo på min födelsedag, eller på Söndagen efter min födelsedag då :P
Då har jag alltså 2,6 kilo att gå ner på 16 dagar, det borde jag nästan klara eller?
Med tanke på att det kommer bara inträffa en godisdag däremellan, OM inte det blir något på Torsdagen då när jag fyller, men det beror ju på om jag lyckas få bort spärren :P
Nu har jag babblat en jävla massa.
Förlåt!
Puss.


Kommentarer
Postat av: Elin

Förstår hur du tänker, men önskar att du kunde ta det lugnt med viktnedgången, 46 kilo är ingenting. det är för lite det med, så försök äta. och dessutom, du fyller bara år en gång om året, då borde det gå lite lättare? ät allt det där, och ett kg godis till, med tanke på hur mycket du äter resten av veckan. försök ät, du har kompenserat det hundra gånger om redan. jag tror på dig, kramar

2010-08-13 @ 16:18:02
URL: http://foreverhopeless.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det känns som att du tappat kontrollen över viktminskningen Du har redan klarat ditt mål - vad håller du på med nu egentligen?



Förstör inte dig själv, snälla... :(

2010-08-13 @ 16:45:52
Postat av: M

Jag hoppas också att hjälpen verkligen kommer hjälpa dig VILJA och VÅGA bli frisk. För om man inte vill då kommer man inte bli frisk och jag tycker det är starkt av dig att ta emot hjälp<3

Okej, jag vill också gå ner:(

2010-08-13 @ 17:13:22
URL: http://meandmybody.blogg.se/
Postat av: M

okej, jag förstår<3 nej jag vill inte bli frisk,än.

2010-08-13 @ 17:39:07
URL: http://meandmybodyblogg.se
Postat av: Lisa

Det år inte alls att byta ut söndagen mot en annan dag eller?

Hur länge har du haft dina söndagar?

kram

2010-08-13 @ 18:05:00
URL: http://farfromperfect.blogg.se/
Postat av: Perfection

Jag förstår precis hur du känner dig, hemskt! Hoppas att du känner dig bättre och starkare snart :)

2010-08-13 @ 22:46:40
URL: http://myperfection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback