19.55

Snart är det supersize vs superskinny :)
Kommer dock bli ännu mer deprimerad än nu när jag ser det.
För superskinny väger bara 40 kilo.
Skulle jag också vilja göra.
Har iaf inte ätit något idag heller.
Men imorgon ska jag nog ta någon soppa eller nåt.
Är skittrött men det är en film på tv ikväll som verkar bra, vi får se om jag håller mig vaken.
Förlåt för dålig uppdatering men mår inte på topp idag.
Ska kanske ta lite nya bilder på mig själv i slutet av veckan så kanske ni ska få se en 81 kilos bild :S
Be prepared.... usch

Kommentarer
Postat av: Nellie

Sv : jag bor i hbg :) men det har jag skrivit innan fast det var nog på den förra . Vart bor du ? ( så har fu säkert också skrivit det flera ggr ;p )

kram på dig !

2010-08-17 @ 22:19:47
URL: http://moneliasmemoarer.blogg.se/
Postat av: jen

Jo tänk om man fick se ut som henne !

Hur är det med dig ? :)

Kramar

2010-08-18 @ 01:40:40
URL: http://norththin.blogg.se/
Postat av: Elin

Förstår hur du tänker. Men det är en sak med godis och en sak med mat. Lagad, riktig mat är svårt att hetsäta, så mat kan du försöka lite med varje dag. Det behöver du. Och även om du äter ett riktigt, helt mål mat går du inte uppp till 81 hur du än gör. Om du så går mellan teven och sängen kommer du inte väga det förrän om två år. Minst.



säg det till dina föräldrar, att du har svårt att äta ensam, eller med andra människor. de vill hjälpa, de vill att du ska må bra, så be om hjälp, de kommer göra vad de kan. du klarar det. kram

2010-08-18 @ 09:37:47
URL: http://foreverhopeless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback