Trött chey!

Jag är trött, sovit tre timmar inatt, vaknat fem, åkt med pappa till jobbet:D
Ätit frukost på Byggma,
hör ni det?!!!! jag åt frukost ute! klockan halv 7 på morgonen!
När jag kom till frukosten fanns där flera olika frallor och pålägg, jag såg två som såg underbara ut, en halvmörk med solroskärnor på och en lite mörkare, jag kunde inte välja, sade de till pappa och han sade att jag kunde ju ta en halva av varje.
Never tänkte jag, men så tog jag först en utav den ena frallan, det var stoora frallor, så tog jag bregott och salami och paprika på, notera att jag inte ens hade en aning om fetthalten eller nåt på salamin!
Men sen efter att jag ätit den halvan var jag fortfarande hungrig, så jag tänkte, nu jävlar jag kör!
Så jag tog en halva av den andra mackan med :D med samma pålägg!
Jag var stolt som fan sen kan man säga.

Sen var de lunch redan klockan 11 :O då blev de en räksallad med extra majs och sås.
Även här åts mycket, hela salladen!

Sen kunde jag inte komma på vad jag ville ha till mellis tyvärr :( men jag har nyss ätit mycket crisscuts till middag och planerar att äta nåt gottis ikväll som kvällsmellis, jag har ju som mål denna veckan att äta minst ett mellis om dagen:O
Men just nu har jag jävla massa ångest så vet inte.
Allt sköljer typ över mig nu :(

Ska jag ta nåt gottis idag eller?:/

Kommentarer
Postat av: camilla

Klart som sjutton att du ska ta mellis idag sandra :D du har vart superduktig idag vännen :) fortsätt så här nu så kommer vi vara friska innom kort :D du är grym! sötis där :)

2011-01-21 @ 19:40:17
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Lena

Du skall vara stolt över dig gällande frukost, lunch och middag! Belöna dig med godis. Själv sitter jag och knaprar på sura bilar. /Kram

2011-01-21 @ 20:43:30
URL: http://lenasbloggsvar.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan tänka mig :D

2011-01-21 @ 22:48:54
URL: http://nastydiary.blogg.se/
Postat av: Michelle

Klart att du ska ta något gottis! Du har vart super duper duktig och det är ju faktiskt fredag (A)<3

sv: Förstår nog vad du menar men det är jobbigt :o

Det blev lite b&j's mango berry swirl, lite jobbigt att tugga så jättebra med glass hoho :D

Jag tror att du vågar :D

Massa pussar och bamsestora kramar<3

2011-01-21 @ 23:16:09
URL: http://weightfull.blogg.se/
Postat av: Elin

Bra tjejen - mål är bra. Utan dom har du inte ens börjat, och har därmed ingenting att fortsätta med heller.

Mja. Det har blivit fel med maten senaste tiden så håller matdagboken hemlig gällande gårdagen. Men idag tänker jag satsa trots att äs redan är stark. Sådan dag idg.

Vad ska du göra?

kramar

2011-01-22 @ 10:22:12
URL: http://uturanorexin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback