On top?

Imorse vaknade jag upp som en taggad tupp typ, haha nämen jag tänkte att nu vafan nu jävlar Sandra din jävla mes, nu mesar du inte mer okej!!!?!!!
Okej jag blev väckt av mamma men jag var endå taggad, sen blev jag ledsen när jag skulle äta frukost, upptäckte att min mobil var urladdad så jag kunde inte fota min fina frukost?!
MAAAJ GAD tänkte jag, men så fick jag en snilleblixt! Vi har ju en vanlig Camera! så jag sprang iväg som en oljad blixt, och Voila! Här har ni ultimatus frukost ala Sandra (okej kanske inte helt stor, men de kommer)


Det är iaf Quinoagröt med hasselnötter, och kanel i.

Idag blev det även ett litet mellis. delade en bananis med mamma, för jag visste ju att vi skulle äta ute om någon timma, men ändå, jag vågade trots att jag visste att vi skulle snart äta igen.

Lunchen åt vi på en pizzeria i Norrtälje, mammas och min nya favvo!

Denna lunch är faktiskt veckans höjdpunkt, kycklingsallad med extra majs och extra rödlök och så ett varmt nygjort bröd till de och massa vitlökssås
,
och så gör man såhär:


Man delar brödet, kletar i såsen i salladen, och så lägger man i allt klet i brödet och bara hugger in!
Gott va?:D

Jag vill också påpeka att lilla Sandra, dvs jag, jag åt upp hela min sallad och hela mitt bröd med ton av sås! medans mamma bara åt halva sin sallad och halva sitt bröd, pjuff vilken mes va?:O

Nu väntas det att se om jag vågar middag sen, eller nåt måste jag ju äta de är klart, men vad, de vet inte ens gudarna.
Några tips?:P

Nu ska jag kila iväg och fixa lite annat smått, vi hörs sen! Puss!

Kommentarer
Postat av: Maja

Jättebra Sandris, det här fixar du. Hoppas att middagen gick lika bra som resten :D

Puss<3

2011-01-20 @ 19:32:21
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: minna

Åh, vad glad jag blir av detta inlägg!!! Bra Sandra, nu försöker du iaf! (men lite mesig frukost va? haha...)

Salladen såg god ut! Men du, jag tvivlar på att det blev för mycket, sallad ser ju mycket ut men innehåller inte så mycket. Men ändå bra jobbat att äta upp trots att din mamma inte gjorde det.

Såklart Sandra ska äta middag också! Inte ge upp redan väl?! Vad blev det?

Själv har jag ätit spaghetti och sås till lunch, och nu blir det en sen middag som blir risgrynsgröt och två mackor. Där i mellan har det blivit mackor och choklad och apelsiner. Lite mer choklad lär det bli innan jag ska sova! Mörk choklad med havssalt, supergod ju!

2011-01-20 @ 20:33:29
URL: http://krossaanorexin.blogaholic.se
Postat av: Michelle

whii :D taggad tjej gillar vi :D<3

sv: Ja vafan att bli frisk är såå värt :P

Skönt! Jag har mycket kvar att gå upp :( det är segt :o

kramar och pussar<3

2011-01-20 @ 21:33:09
URL: http://weightfull.blogg.se/
Postat av: Anonym

oh sheit så gott d ser ut

2011-01-20 @ 21:46:56
URL: http://nastydiary.blogg.se/
Postat av: Lena

Frukosten såg väl "si så där" ut. Tror jag föredrar min fil & müsli, macka o te. Lunchen däremot såg smarrig ut. Brukar själv aldrig äta sallader men den där såg riktigt god ut. Känns som du är på G nu! Jättebra Sandra! /Kram

2011-01-20 @ 22:25:09
URL: http://lenasbloggsvar.blogg.se/
Postat av: Frida "foffe"

Sandra visar vart skåpet ska stå minsann! : D

Här gör vi det rätt för oss ja, inga meserier här inte! STENHÅRT jobbat och jag kan tänka mig att det var väldigt gott, för nu blev jag själv sugen på en sådan god sallad!

Stor kram till dig! <3

2011-01-20 @ 22:32:13
URL: http://honmedviljan.blogspot.com
Postat av: Elin

Du är bäst! Du kan, et vet vi ju alla, men vissa gånger går det inte så då får man vara EXTRA STOLT när du gör det så bra?

Det går inte särskilt bra. Tänker inte ens skriva vad jag ätit för jag vill inte riskera att trigga. Men det är i alla fall sämre än vanligt. Riktigt illa kan man säga.

Fick du i dig middagen?

kramar

2011-01-20 @ 22:53:14
URL: http://uturanorexin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback