Full rulle rulle rullikastrulli

Haha vafan kom den rubriken ifrån? :P
Hej iaf allasammans! hur har ni haft de idag?:)
Jag har haft full rulle hela dagen! Först vaknade jag och drack lite kaffe sen åkte jag och Mia iväg och åkte skidor, det var askul!
Sen åt jag gröt med kanel och sen åkte vi på loppis för att köpa skridskor:) hittade inga till Alex dock, men vi ska kolla imorgon med:) , men inte idag blidde de inget åkande dock:P
Sen for vi hem igen, städade lite på Alex rum, och städade ut julen och granen och så:(
Så bar de av igen, till mataffären för att handla mat och grejer till att baka brödet, och så till olika godisaffärer(A)
Sen började det bakas pitabröd!
Gott som fan var de! Pitabröd med kyckling, rödlök, majs, paprika, sweetchilisås och cremefraishe!
Dock åt jag såklart för mycket:(
Nu ska vi spela monopol, äta godis, se på tv och dricka pepsimax & fanta zero :O
Hej hopp!

Till vänster är min skål, ja jag har klippt mina bitar:O för jag gillar inte att ha samma smak för länge XD blev massor med godis idag:O men jag tänkte ÄH VAFAN jag pallar inte att snåla, JAG vill ha såhär mycket då tar jag såhär mycket!
Och så har jag lite chokladis idag också, men den får ligga i kylen därför är den inte med här, men här är den:D



Kommentarer
Postat av: h2o

sv: men sandra. såhär är det, när jag hetsar då äter jag bara för att äta, för att må illa, för att plågas. det måste inte ens vara godis eller glass eller sånt jag tycker om, bara NÅGOT.



att äta godis och äta mycket av det är inte att hetsa, för DU, SANDRA, VILL äta det godiset. du tycker att det är gott. och då ska du äta det. man SKA äta det man vill äta. och vill du äta godis idag är det klart som fan att du ska det. och om du får lite ont i magen, so? hur många svenskar sitter inte med en godispåse, chips, glass och läsk idag och känner "aah, jag åt för mycket"? nästan varenda svensk, men vet du vad de inte tänker sen "jag hetsade, dum jag är" nej de tänker "fan vad gött".



att du äter något gott, som du gillar är inte att hetsa, även om det blir lite för mycket ibland. och sen vet du, att med tanke på det du har ätit idag, så är det där godiset inte ens en normalportion. kom igen, ÄT FÖR ATT DU VILL, FÖR ATT DET ÄR GOTT OCH FÖR ATT DU VILL SPARKA DEN HÄR SKITEN I KULORNA TILLS DEN VIKER SIG AV SMÄRTA OCH FÖRSVINNER UR DITT LIV. var agressiv, ät, njut!



<33333333

2011-01-15 @ 21:00:24
URL: http://vatten.webblogg.se/
Postat av: minna

titta, den där vita chokladen ligger i min kyl också! den andra ser också god ut!

lät gott med pitabröd, tror inte jag ätit det på flera år faktiskt, tänker inte på att det finns.. man fastnar lätt i sina vanor och missar massa roliga saker som andra äter. pitabröd med falafel måste ju vara gott?!

hoppas du har en bra kväll.



sv: skönt att höra att du ska satsa på Idun! jag är helt säker på att du är välkomna, de är så där på intervjuerna, väldigt ifrågasättande om ma kommer klara det och sånt,så var det med mig också. för det är svårt, det är självständigt och det krävs verkligen att man är motiverad och kan ta eget ansvar, så det är därför de är så "misstänksamma". du får bevisa att de kan lita på att du klarar det!

2011-01-15 @ 21:20:24
URL: http://krossaanorexin.blogaholic.se
Postat av: Michelle

Låter som en mysig dag :D

Haha jag kllipper också mitt godis xD

sv: Jo eller hur :S

Tapas! Det var mums :D

Sedan vart det b&j's, huuur gott som helst och jag lever än :D äs gör livet surt men vafan om ångest är allt hon har att komma med så vinner vi :D

pussar<3

2011-01-15 @ 23:30:25
URL: http://weightfull.blogg.se/
Postat av: camilla

ÅÅ vilken klyftig rubrik hihi :) :P

ÅÅ massa godis tycker vi om och det är inte för mkt, tänk de där äter jag varje lördag och då är det bara choklad haha^^ är de en ruta vintevit som ligger där på tallriken? :D Åt du upp allt? :D jag åt upp allt mitt och jag njöt av varenda tugga :D hade du det skoj igår kväll??? pussar finaste <3

2011-01-16 @ 11:16:55
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Maja

Godis är mumma det, älskar verkligen mitt lördagsgodis. Det är typ höjdpunkten på hela veckan, då får jag chansen att njuta ordentligt!

Puss<3

2011-01-16 @ 17:10:06
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback