Där med pasta!

Jaaa så hette restaurangen dit vi gick idag, jag hann ångra mig femtioelva gånger påväg dit men ändå traskade jag bestämt in! Det fanns sallad också och jag var himla nära att fega ur och ta en sallad istället, men kolla!

Jag tog en portion frutti de mare, och det var himlans gott och allt åts upp! det var en jätteportion dessutom, de syns inte på bilden dock:P men till och med pappa tyckte de:P
Sen har den dumma pastan hängt med i mitt huve hela dagen, den har satt sig på hela min kropp lovar!

Idag på pappas jobb var det iaf kul och nu är jag riktigt tröttis, men jag och mamma myser i soffan med:


Kan inte fatta vad jag utsätter mig själv för :S
Vet ju att jag kommer ha megaångest imorgon :(

Men jag vill ju ha naturgodis, och har längtat sen i Tisdags...

Puss

Kommentarer
Postat av: johanna

Om det är någon restaurang som jag alltid viljat äta på så är det där med pasta, läskigt! Jag är stolt över dig sandra <3

2011-01-28 @ 23:20:20
URL: http://brunnbergjohanna.blogg.se/
Postat av: Michelle

Du är så jäkla grymm, vet du det? :D såå stolt hihi du är bäst finis :D<3

Parrots naturgodis är bäst hihi :P

Pussar sötnos<3

2011-01-29 @ 09:20:56
URL: http://weightfull.blogg.se/
Postat av: Frida

Maten ser väldigt god ut!

Men vem bryr sig om morgondags ångest? Gör det du vill nu och sen får det komma vad som kommer. Det är enda sättet att klara oss ur detta!

Vi plågar oss själva bara ännu mera med våra meserier. Drar ut på tiden, hur smart är det? ^^

Skit bra gjort Sandra! Idag är det ju lördag och allt med. "Alltid finns det något att fira" :)

Jag ska fira att jag har en väldigtväldigt bra vän(den enda dess.) med att baka "hallon"grottr tillsammans med henne idag.

Puss&Kram<3

2011-01-29 @ 09:41:43
URL: http://honmedviljan.blogspot.com
Postat av: Anonym

oh sjukt gott ser det ut

2011-02-01 @ 23:02:58
URL: http://nastydiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback